Hmmm merkelig.

Himmelstøv

Forumet er livet

UKE 16 +3                                                           UKE 18

Se magen er blitt mindre????
Men løfter den seg opp tru??? hva ser du???

hehe ja se der!

Er nok bare at luften blir borte og det som er der er mer baby!

Mindre luft sikkert [:)] Fin og stor mage uansett!!

Ja den ser mindre ut.... men det kan jo ha noe med hvordan babyen ligger også... Hva sier symfysemålene da? Du kan jo høre med jordmor eller lege neste gang du skal på kontroll... [:)]

ORIGINAL: MitteMinda

dem har ikke målt dette på meg enda. skal til jordmor den 23. kanskje hun måler meg?

om du har vært på ul så gjør hun nok det...

jm mi sa når jeg var på kontroll at hun ikke begynte å måle SF målet med målbånd før etter ul...[:)]

Det var kanskje mer luft der før og nå er det virkelig livmoren som er kommet lenger opp og mindre luft.. Du har fin mage :)

er nok lufta som er blitt borte nå ja[:)] men da er det mer babymage nå da, man må alltid se det positive i ting[;)]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

ORIGINAL: MitteMinda

dem har ikke målt dette på meg enda. skal til jordmor den 23. kanskje hun måler meg?

om du har vært på ul så gjør hun nok det...

jm mi sa når jeg var på kontroll at hun ikke begynte å måle SF målet med målbånd før etter ul...[:)]

Jordmora mi har målt symfysemålet mitt siden uke 10 hun.... [:)]

jo d samme har skjedd her. Var kjempestor i påsken..Alle trodde jeg ventet tvillinger..men nå har den blitt mindre. Merkelig det der.. [;)]

ORIGINAL: ViPrøverPåBaby

er nok lufta som er blitt borte nå ja[:)] men da er det mer babymage nå da, man må alltid se det positive i ting[;)]

Og den er jo kjempefin [:)]

Back
Topp