hmmm...lurte på en ting...

LitenSpire

Glad i forumet
Januarskatter 2015
det er jo såååå mange flinke her inne som lager kort og alt annet papir arbeider. Det er veldig mange kort eg ser på, og så får eg masse inspirasjon... men når eg da skal sette meg ned noen dager etterpå, så finner eg ikke igjen det som inspirerte meg...

Derfor lurte eg på om det går an å lage en slags inspirasjons tråd, der alle sammen kan legge inn bilder av det de lager, (helst en tråd der det ikke skal skrives kommentarer, bare bilder).

I såfall kunne det jo vært kjekt å hatt en scrappe tråd og en sy tråd ??? er sikkert flere ulike tråder det går an å lage asså...

er det flere som mener dette kunne vært greit??

det hørtes helt genialt ut!![:D]

Har akkurat det samme problemet som deg[8D]

ORIGINAL: charlieb

Høres lurt ut. En felles skrytetråd for hver hobby da kanskje?

Scrappetråd
Sytråd (ble jo et ordspill.... thihi....[:D])
Strikketråd
Hekletråd

Er det flere hobbyer her inne?

Enig i at ingen bør kommentere. Og at de som skryter også kanskje kun legger bilder? [:)]

EDIT: Ser nå at dette allerede finnes her under viktigtrådene, men hadde kanskje vært greit å lage nye siden disse trådene er gamle og mange brukere har slettet seg siden da. De er fulle av innlegg fra "Deleted user" [;)]

Hva med å kikke i blogger?

ORIGINAL: charlieb

[8D]

ORIGINAL: Stinius

Hva med å kikke i blogger?

Det er en finfin idè det også, men er ikke alle som liker å gå innom blogger og noensetter ikke etiketter(er jo veldig valgfritt da, men så var det denne "lenge leve latskapen[:-][8D]) på innleggene (for eks kort) og da blir det vel mye til at man må leite seg igjennom hele bloggen for å finne det...

For så vidt greit det også[8D]

ORIGINAL: GunnElin

Genialt [:D]

Kjempeflott ide, da syns jeg vi bør ha en tråd som heter INSPIRASJONSTRÅD og i HI på den ligger linkene til di forskjellige hobbyene... Denne hovedtråden før legges på topp eller under viktigste tråder, så alle finner den NÅR di trenger og ønsker [;)]

Noen tegner og maler, så bør være en tråd for dem også [;)]
Skrik ut om det er andre hobbyer vi glemmer av...

Og for di som legger ut bilder til innspirasjon, kan di jo selv fortelle om di har lagt bildet i bloggen i tillegg, så kan di som ønsker kommentere, gjøre det der?? [8|][;)]

Back
Topp