hmmm... liker ikke helt...

Cathygirl

Forumet er livet
var i bryllup i helgen og da merket jeg at jeg fikk sinnsykt vondt i halebenet[&:] Under middagen gikk d helt fint å sitte, men hver gang jeg sku reise meg for alle disse skålene og d som var så gjorde d sabla vondt i halebenet mitt![:(]
Ska sies at da eg var liten slutten av barneskolen tror eg, så falt eg rett på halebenet og fikk temmelig vondt. og siden d så kan eg få vondt i tide og utide, men e leeeenge siden nå og liker ikke helt at d gjør vondt nå som eg e gravid.

Hadde ikke bekkenløsning første svangerskapet så vet ikke hvordan d e, men kan d tenke seg at d kan være en begynnelse på bekkenløsning? har ikke så vondt nå som eg hadde på lørdag, men kjenner d littegranne når eg reiser meg!
Har lite lyst på bekkenløsning så håper ikke d e d som e på gang her!![:o]

Har ikke hatt bekkenløsning selv heller så jeg aner ikke...
krysser fingrene for at det går over[:)][:)]

Mest sannsynlig er det b.l, hvis smertene vedvarer...ville fått det sjekket opp hos legen som henviser deg til fysio. Mange leger sier nemlig bare: litt vondt i ryggen ta deg en paracet. så anbefaler spesialist.

Lykke til=)

ORIGINAL: bellybutton

Mest sannsynlig er det b.l, hvis smertene vedvarer...ville fått det sjekket opp hos legen som henviser deg til fysio. Mange leger sier nemlig bare: litt vondt i ryggen ta deg en paracet. så anbefaler spesialist.

Lykke til=)

Takk for d[:)] Tror eg kjenner etter noen dager til og ringer legen da om d ikke blir bedre!

Jupp, lurt...da kan du fortelle legen når smertene kommer og om det er noe mønster i det... =)

enig med Bellybutton.. Ta deg en tur til legen [;)]

Back
Topp