Hmmm.....(lang)

Dina_

Elsker forumet
Var en tur hos legen min på torsdag. Da målte hun igjen veldig høyt bt[:'(]. Fikk da time på fødepol. i dag...
Der fikk de og høyt bt, men alt er bra med gullet. Hun vokser å har det bare fint. Å da sa legen at de ville heller sette meg på medisin en at de skulle sette meg i gang... Må si at akkurat der og da tenkte jeg "fillen" og...[:D] Har så lyst å få henne ut å se hvordan hun ser ut å sleppe å bekymre meg for om hun har det bra når bt mitt er så høyt..
Heldigvis så målte de det en gang til etter at jeg hadde tatt ul, men de tok sparke test å da var det gått en god del ned så da slapp jeg innleggelse å medisin[:D][:D]
Men begynner å bli leri av å bare ta d med ro nå... Eneste beskjeden jeg får hele veien[:'(]

Ble litt lang denne, men måtte bare få det ut

Det er jo flott at du får en skikkelig undersøkelse, og at babyen har det bra [:D] Og at du slipper medisin.
Så får du trøste deg med at det ikke er sååå lenge igjen du må ta det med ro!
Prøv å kose deg [:)]

Hvordan i allverden går det an¨å ta det med ro nå som termin nærmer seg[:)] Går ikke det.Men det var no bra du slapp medisin da iallefall

ORIGINAL: tipp

Hvordan i allverden går det an¨å ta det med ro nå som termin nærmer seg[:)] Går ikke det.

Jeg klarer ikke noe annet enn å ta det med ro, er tom for krefter og energi! Sover dårlig og alt virker uoverkommelig. Men godt at andre har mer å gå på enn meg [:)]

Hvordan i allverden går det an¨å ta det med ro nå som termin nærmer seg Går ikke det.Men det var no bra du slapp medisin da iallefall

signere denne jeg også.. [:)] 

henne ut å se hvordan hun ser ut å sleppe å bekymre meg for om hun har det bra når bt mitt er så høyt..
Heldigvis så målte
ORIGINAL: Ålesund0804

Det er jo flott at du får en skikkelig undersøkelse, og at babyen har det bra [:D] Og at du slipper medisin.
Så får du trøste deg med at det ikke er sååå lenge igjen du må ta det med ro!
Prøv å kose deg [:)]

sign[:D]

Forferdelig vanskelig å holde seg i ro når man blir bedt om det! (Ellers går det veldig greit, iallefall her[;)]).

Håper blodtrykket ditt holder seg fint og at du slipper medisin og innleggelse!

Back
Topp