Hmmm kvalmen over?

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Første dagen på flere uker at jeg ikke føler kvalme...bare trøtthet. Kan det være at hormonene har startet å roe seg? Evt at kroppen blir vant til mengden?
Jeg er 9+1 idag.
Flere som kjenner at kvalmen roer seg?

Så deilig å ikke være kvalm! :) håper det varer.

Jeg kjenner definitivt at kvalmen roer seg og energien kommer sakte men sikkert tilbake :)
Det er vel bare å nyte det, men samtidig er det litt skremmende. ..

Jeg kjenner definitivt at kvalmen roer seg og energien kommer sakte men sikkert tilbake :)
Tja men man vet jo at 2.trimester skal være mer normalt i kroppen, så det er vel naturlig at man begynner å bli normal i 1.trimester. Tenker jeg.:)

Jeg trenger å begynne å bli aktiv igjen. Vært noen slitsomme uker, så jeg ønsker det velkommen, samtidig som jeg håper og tror at spiren har det topp.:) og at den får det enda mer topp når den får dra ut på joggetur med mamsen. Hehe:)

Tja men man vet jo at 2.trimester skal være mer normalt i kroppen, så det er vel naturlig at man begynner å bli normal i 1.trimester. Tenker jeg.:)

Jeg trenger å begynne å bli aktiv igjen. Vært noen slitsomme uker, så jeg ønsker det velkommen, samtidig som jeg håper og tror at spiren har det topp.:) og at den får det enda mer topp når den får dra ut på joggetur med mamsen. Hehe:)
Jo, roer meg litt med den jeg og. Trenger definitivt å komme meg i aktivitet! Tok på en jeansbukse jeg ikke har brukt på ei stund og den var pølseskinn!:( ikke bare over magen, men i låra!!! Panikk!

Jo, roer meg litt med den jeg og. Trenger definitivt å komme meg i aktivitet! Tok på en jeansbukse jeg ikke har brukt på ei stund og den var pølseskinn!:( ikke bare over magen, men i låra!!! Panikk!
Hehe :)
Jeg får ikke til å bruke trange jeans lenger. Først la jeg de bort pga at jeg ble kvalm av trange klær. Nå er magen blitt "for stor". Har skjedd noe den siste uken her.
Tror forøvrig at hormoner er skyld i rundere hofter/rumpe/lår også! :)

Hehe :)
Jeg får ikke til å bruke trange jeans lenger. Først la jeg de bort pga at jeg ble kvalm av trange klær. Nå er magen blitt "for stor". Har skjedd noe den siste uken her.
Tror forøvrig at hormoner er skyld i rundere hofter/rumpe/lår også! :)
Uff, jeg har runde nok hofter/ rumpe og lår fra naturens side :p
Bare å trøste seg med at det blir bare verre ;)

Ja, skjønner at det er skremmende. Her har kvalmen blitt borte og brystene gjør ikke vondt lenger. Først ble jeg glad - liker å sove på magen - men så ble jeg litt skremt :P

Det hørtes deilig ut!! :) Håper den holder seg borte videre nå! :)
Her føler jeg at den har nådd en topp..som jeg hååååper at ikke skal vare lenge :( Kaster opp hele dagen.. Tror jeg er 8+4 idag..

Jepp, forsvant i slutten av uke 9/begynnelsen av uke 10. Deilig når det skjer :)

Jeg er så misunnelig!!! Er SÅ lei av å kaste opp alt fra 1 til 5 ganger daglig.. Sist varte det helt til siste dagen, er så redd det er samme kjøret denne gang.. Iallefall hundre prosent sikkert at dette blir vår siste baby, jeg orker ikke flere slike graviditeter altså :P

Back
Topp