Hmmm.... kan jeg???

~ruby~

Forumet er livet
Kan jeg bruke dette bildet til julekort mon tro???

var et nydelig bildet!!!  ser ut som alle ~ruby~ junior samarbeida med fotografen![;)][:D]

ORIGINAL: frøken my

var et nydelig bildet!!!  ser ut som alle ~ruby~ junior samarbeida med fotografen![;)][:D]

Vil du gjette hvor mange bilder jeg måtte ta for å få ett eller to bra???  Ikke lett det der! [;)]

tihi, ja det trur eg så gjerne[;)]

Nydelig bilde!!!! De er jo bare så heeeelskjønne[:D][:)]

jaaaaaaaaa, det var kjempe fint [:D] Du har så vakre barn!

Åh... takk!

Ja du kan helt klart bruke dette som julekort!Barna dine er fantastisk nydelig!![;)]Er sikkert ikke så lett å få til å ta bilder av 4 barn samtidig nei!![:)][:)]

ORIGINAL: ~ruby~ 

Vil du gjette hvor mange bilder jeg måtte ta for å få ett eller to bra???  Ikke lett det der! [;)]

jeg kan godt gjette, tok selv julekortbilder av våre 4 (tilsammen,hehe) i helga!!

det er skikkelig vanskelig, holdt på å bli gaal! "tonje,smil da, neei kasper ikke lage grimase du, det gjør bare mamma sånn at lillebror skal smile, thea da, kikk i kamera da!!"

sånn holdt vi på i evigheter!![:D][:D]

ps. dette bildet brukte vi IKKE til julekort.....hehe [:D][:D]

Det var knall fint! [:D] Så nydelige barn du har! [:)] Jeg sleit med å få et fint bilde av et barn... [8D]

Klart du kan det! Hvorfor ikke?
Du har en nydelig familie ~ruby~... Skjønner at du er stolt!

Det ville jeg helt klart brukt! [:)]
Nydelig bilde.

Så nyyydelig bilde Ruby!! Det ville jeg helt klart brukt! Barna dine er så nydelige

GO FOR IT!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: babylykke82

Kjempeflott bilde! [:D][:D]

ORIGINAL: lenis

ORIGINAL: ~ruby~ 

jeg kan godt gjette, tok selv julekortbilder av våre 4 (tilsammen,hehe) i helga!!

det er skikkelig vanskelig, holdt på å bli gaal! "tonje,smil da, neei kasper ikke lage grimase du, det gjør bare mamma sånn at lillebror skal smile, thea da, kikk i kamera da!!"

sånn holdt vi på i evigheter!![:D][:D]

ps. dette bildet brukte vi IKKE til julekort.....hehe [:D][:D]

haha, festlig bilde Lenis. Var vel bare et av barna som så inn i kamera [:D]

Det var et nydelig bilde det! Utrolig flotte barn du har[:)]

Back
Topp