Hmmm...hva tror du???

løve78

Forumet er livet
Selger en kjole fra Lene V på finn...denne: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=19865996&reference=6/198/659/96_1109254617.jpg&adheading=Kjoler%2C+sko+og+st%F8veletter+til+en+billig+penge%21&adTypeId=67&areaId=1890

Fikk mail av ei nå, hun lurte på om jeg ville selge kjolen for 100 kr siden det var en produksjonsfeil på de kjolene og paljettene visstnok faller av... Jeg har ikke mistet en paljett på min kjole, har riktignok bare brukt den to ganger, men når jeg tar på dem og drar så sitter de jo dønn fast..... Hva tror dere, ei som vil lure til seg en billig kjole, eller er det sant?

Jeg for min del vil jo bare bli kvitt den siden den ikke blir brukt, men blir sur hvis folk prøver på noe lureri....

Tror jeg hadde sendt en mail til lene V og hørt om det stemmer. Kan godt være en som prøver å lure deg, men kan jo like godt stemme.....

ORIGINAL: maryjoleen

tror hun er ei tullete dame.
hadde det vært produksjonsfeil på den hadde du vist det.

Tenker det jeg og....da får hun ikke kjolen for 100kr for å si det sånn! Hadde hun derimot bare spurt så hadde hun fått den for den prisen....

ORIGINAL: Lois Lane

Tror jeg hadde sendt en mail til lene V og hørt om det stemmer. Kan godt være en som prøver å lure deg, men kan jo like godt stemme.....

Lurt...det skal jeg gjøre. Mye jobb for lite, men prinsippet....[:D]

Si at du ikke har opplevd det på din kjole.
Og at den koster 200kr.

Back
Topp