hmmm.. Hva syns dere..?

barehege

Forumet er livet
Var, som noen kanskje har fått med seg, med i julebord-komitè for jobben. Jeg sydde, klipte og limte 25 serviettringer og så laget jeg en "movie-maker" film med bilder og videoklipp fra oss i komitèen.. Jobber forresten på skole og i barnehage, som holder til i samme lokalet, og derfor har julebord sammen og sånn.. Rektor syns det var en kjempebra film, og den ville ho vise for kommunestyret, for å vise hvor godt miljø vi ansatte på jobben har det.. Men.. Det er lederen i barnehagen som får "æren" for filmen.. Ettersom han går på no bildekurs.. (Vise hva han får ut av kurset..?) Mulig jeg forsto feil og, asså.. Men..?? Vet ikke hva jeg syns jeg, men syns liksom ikke noe om det...[8|] Ellers trives jeg jo som bare det på jobb! Men fikk kanskje følelsen av at jeg ikke var så viktig..? Og i morgen skal jeg møte rektor for å høre hvor jeg skal jobbe når jeg begynner på igjen.. trodde jeg skulle være spes.ped assistent på skola og være mer der enn i barnehagen, for det er det som er blitt sagt før, men.. hmm.. Passer jo så bra å jobbe på skola!! Selv om lønna blir noen prosent lavere, så får jeg jo feriene, og det er jo greit når man har småbarn..

ojj.. ble langt detta..[&:]

Står kanskje litt rotete alt detta her.. Men er det greit at noen andre får kredit for noe jeg har brukt timer på??? Jeg har jo til og med permisjon, liksom..[&:]

TAKK!!! Føler det er jeg som hadde alle ideene til ting vi hadde på julebordet også.. Så da blir jeg kanskje litt lei meg(?) når jeg blir oversett..? [8|] 

helt enig med deg..om sjefen har noe vett så sier han/hu det at det er en ansatt som har laget denne videoen osv..

Under julebordet sa han jo det at det var jeg som hadde lagd den(virka ikke som rektor brydde seg så mye om det..), men han er ikke med i kommunestyre-møte... Men,.. Kanskje er jeg litt barnslig og..[:)] Og har egentlig et veldig godt inntrykk av rektor fra før.. Men.. hmmm... [8|] Håper i allefall jeg får igjen jobben min da! (vært spes.ped.assistent for en gutt sea han var 4 år, nå går han i 2. klasse, og gleder meg sånn til å komme tilbake til "gutten min"[:)] Men må da få det, da..?)

Enig med nurket i magen! Jeg hadde også reagert dersom jeg var deg. Herregud, så rektoren skal rett og slett lyve bare for å legitimere pengebruken på bildekurs til barnehagelederen- for en nisse!

Skjønner godt du er irritert det er ikke riktig at andre ska få æren av ditt arbeid.

Forstår deg veldig godt, barnehege!! Hadde å blitt frustrert om det va andre som fikk all krediten for nåkka som du har jobba hardt me.. Håpe du får tilbake "gammeljobben" din når du kommer tilbake ifra permisjon!! [:)] 

ORIGINAL: kristin80

Forstår deg veldig godt, barnehege!! Hadde å blitt frustrert om det va andre som fikk all krediten for nåkka som du har jobba hardt me.. Håpe du får tilbake "gammeljobben" din når du kommer tilbake ifra permisjon!! [:)] 

ORIGINAL: Eirin_3

Skjønner godt du er irritert det er ikke riktig at andre ska få æren av ditt arbeid.

Signerer..

Takk takk takk.. Men vet dere hva?!?!?! Grua meg jo litt til å besøke jobben og prate om hvor jeg skulle jobbe og sånn.. Sååå.. Må dele opp litt...

- Filmen jeg laga.. Barnehagelederen sa til rektor at han ikke ville ha æra for det, og rektor var enig, men ville pensle det litt innpå kurset allikevel, at det er bra å ta et sånt kurs, da.. Og ho syns jeg var flink og kreativ, så vil bruke meg som resurs senere!!![:)] Litt fornøyd!!![;)]

- Ang. jobben.. Ettersom jeg først skal jobbe 6 uker og så ta igjen 6 uker ferie etter det, lurte rektor på om jeg ville jobbe i barnehagen fram til sommerferien, så vi slipper så masse bytter på skola (det er jo selvsagt det beste for han jeg er assistent for, at det blir mere fast, og at jeg kan ta over den jobben fra neste skoleår..) Og da er jeg sikra 80%, muligens 100% de ukene jeg skal jobbe, og det er jo igrunn helt genialt!! Men fra høsten igjen vil jeg ikke jobbe hver, da.. Vil ikke at Leah skal gå i barnehage 5 dager i uka..[8|] 

Uansett!!! Veldig fornøyd med turen til jobben!!! Besøkte både barnehagen og skola (ungene) Og det var SÅ KOSELIG!!! Det er jo verdens beste jobb, da!!! [:D]

Så flott at det ordner seg da!
Godt at dere har en fornuftig leder. Jeg hadde heller ikke villet ta æren for noe andre har lagd.
Ville gitt en litt flau smak i munnen[:)]

Back
Topp