barehege
Forumet er livet
Var, som noen kanskje har fått med seg, med i julebord-komitè for jobben. Jeg sydde, klipte og limte 25 serviettringer og så laget jeg en "movie-maker" film med bilder og videoklipp fra oss i komitèen.. Jobber forresten på skole og i barnehage, som holder til i samme lokalet, og derfor har julebord sammen og sånn.. Rektor syns det var en kjempebra film, og den ville ho vise for kommunestyret, for å vise hvor godt miljø vi ansatte på jobben har det.. Men.. Det er lederen i barnehagen som får "æren" for filmen.. Ettersom han går på no bildekurs.. (Vise hva han får ut av kurset..?) Mulig jeg forsto feil og, asså.. Men..?? Vet ikke hva jeg syns jeg, men syns liksom ikke noe om det...[8|] Ellers trives jeg jo som bare det på jobb! Men fikk kanskje følelsen av at jeg ikke var så viktig..? Og i morgen skal jeg møte rektor for å høre hvor jeg skal jobbe når jeg begynner på igjen.. trodde jeg skulle være spes.ped assistent på skola og være mer der enn i barnehagen, for det er det som er blitt sagt før, men.. hmm.. Passer jo så bra å jobbe på skola!! Selv om lønna blir noen prosent lavere, så får jeg jo feriene, og det er jo greit når man har småbarn..
ojj.. ble langt detta..[&:]
ojj.. ble langt detta..[&:]