Hmmm.. Hehe..

Ju9ta

Forumet er livet
Jeg har nå kommet til snart uke 14..å etter å ha vært mye dårli me kvalme,lukter å trøtthet,så føler jeg endeli at jeg "er meg selv" igjen..
 
Meeen..Jeg har blitt sååå ufattelig KÅT..[:D] Stakkars sambo rekker nesten ikke å komme inn døra etter jobb,før jeg har hoppa på han..[8D] hehe..
 
Noen andre som har d slik/har hatt d slik???
 
 
Akkurat sånn var jeg også når jeg gikk med han minste! Men det ga seg ikke etter fødselen for meg da..... Holdt på å bli sprø bare en uke etter og sånn.. Klarte å holde meg til jeg var ferdig å blø da.. Ca 5 uker [:D]
 
 
Hehehe... Morsomt å lese at jeg ikke er den eneste hvertfall...[8D]
 
Er sånn enda jeg[;)][;)][;)][8|][8|][8|][:D]
 
hihi... me 2.. [:)] men så er sambo på jobb i 14 dager da.. så dem 3 ukene han er hjemme blir det *kremt* litt [:D]
 
ORIGINAL: Ju9ta

Jeg har nå kommet til snart uke 14..å etter å ha vært mye dårli me kvalme,lukter å trøtthet,så føler jeg endeli at jeg "er meg selv" igjen..

Meeen..Jeg har blitt sååå ufattelig KÅT..[:D] Stakkars sambo rekker nesten ikke å komme inn døra etter jobb,før jeg har hoppa på han..[8D] hehe..

Noen andre som har d slik/har hatt d slik???


 
 
Har det sånn enda jeg, men nå begynner sambo å bli litt nervøs for å ha sex, han er litt engstelig for å sette i gang fødselen stakkars.... [8D]
 
Back
Topp