Hmmm...ha, ha *oppdatert*

TITTIN72

Forumet er livet
da har jeg trekt av sengene, rydda kjøkkenet, spist sein frokost, pakka noen esker, levert selvangivelsen og permisjonspapirene, fylt påskeeggene...hva skal jeg finne på nå da???

Rart å være uten ungene - men må vel prøve å nyte roen og lade batteriene.
Men åhhh som jeg savner de! [:(]

Godt de snart kommer hjem igjen....[:D] Håper dagen din er god!!

Klem fra meg

*************** ************** ************** *************** ************* **************

he he...jeg dro ned og henta zumba-en min jeg...så nå er det også på plass til etter fødselen - gleder meg til å komme i gang! - imens nyter jeg magen, litt frukt og ...uff...litt pepsi max! livet er til for å nytes!!

så flink du har vært [:D]
har ikke kommet lenger enn nattbukse og et par brødskiver jeg hehe..
Du får prøve å slappe av litt, se på tv og kose deg, samle opp litt mer energi som du kan bruke senere?
:)

Jammen er du produktiv [:D] kos deg videre i dag!

ORIGINAL: Maddis

dyktige du e da!!! kunna gjerne sendt litt energi over hitt så jeg også kansje fekk ånda til å gjere nåke.
sitte bere å sløva på sofae her med et troll som søv og et som ser barnetv....

Flink du er snuppa, jeg har også en sånn effektiv dag her.[:D]

Har satt på vaskemaskin, hengt opp tøy, brettet tøy, ryddet og kastet klær i skapet til vesla, fått på plass bokhylla og bøkene på det nye rommet hennes, kastet en svartsøpplesekk med shit.[;)]
Nå har jeg mat og kaffe pause før jeg kaster meg på demontering av klesskap og skrivebord.[8D]

I morgen ligger jeg vel på sofaen og klager over vondt her og der, hehe.

Og i dag er det akkurat 9 uker til termin 31 mai, bare 63 dager igjen.

eg og har sånn effektiv dag. har funne bagen til vogna, vaska alt så kan i maskin både til bag og sportsvogn del. nå henger det til tørk. har vaska en maskin med helsetepper, filler og kluter til babyen.
og så måtte eg bare finne frem det eg har av klær i 50-56 også, har satt det på vaskerommet så får det vaskes når det er sjansen til det.
har rydda og støvsugd kjøkken, kontor og gang. skal bære ned litt klær som er for små til minstejenta.
nå er det en liten kvilepause før eg rydder ferdig stua og støvsuger litt her.

det er 69 dager til termin i dag, plustelig så har tiden gått så veldig fort. kjenner eg vil ha ting på plass nå sånn at eg kan bare slappe av de siste ukene.

Så bra det er flere som ha en god dag :) men jeg må si, du har jo vært kjempe flink idag :)
her går det litt seinere...men har baka brød, rydda kjøkkenet og satt meg i stua hehe, skal snart av gårde å gjøre noen små handling til påske egget :)

ha en fin fin dag videre:)

Back
Topp