Hmmm bast?

Latterfrosken

Forumet er livet
Ikke så mye action her inne etter at bast dro...[:(] Og det gjelder mange av sidene. Litt kjipt det da, hun hadde mye kule innlegg.
 
Enig med deg. Hun hadde mange morsomme innlegg, men vi må pent klare oss uten dem nå[:(]
 
HVA HAR SKJEDD MED BAST!????
 
Jeg har vel aldri bedt deg forklare alle det med t skje!!! Det var vel snakk om det her!????
 
Les på "tusen takk alle sammen" på generell diskusjon!

Der står det forklart[;)]
 
Takk Cissi [:)]
 
må bare si en ting her jeg....syns stemmningen her inne er blitt sinnsykt dårlig, svarene til enkelte er kvasse og lite hyggelige.Hvor har det blitt av det rommet med den hyggelige stemmningen og alle var snille og delte sine erfaringer? Skjønner godt at folk ikke er intr lenger.Syns det er synd[:(]
 
Må si meg helt enig med deg Tuja77, før var det hyggelig og koselig å komme inn hit og spørre om ting, og bare skrive noen tanker. Nå er man så uheldig å spørre etter noe, så glefser en tilbake... Trist at noen som er irriterte lar det gå utover andre [:(]
 
Tråden dere henviser til er slettet (Tusen takk alle sammen....), så er ikke så greit å slå opp på den.
 
ORIGINAL: Elewyn

Tråden dere henviser til er slettet (Tusen takk alle sammen....), så er ikke så greit å slå opp på den.


Den var ikke no å lese uannz så det kan du bare være glad for[:)] Det står godt nok forklart på adios greia egentlig..

Tuja og AngeLine - Ignorer det bare, det er fortsatt mange koselige mennesker her[:)]
 
Helt sant Linda! og du er en av dem!!! [:D]
 
Jeg lurte også på hva som var skjedd...
Men kunne ikke finne noen direkte tråd på det![8|]
Bare masse mas og "tull" rundt det at bast plutselig er borte...
Skjønner ikke stort jeg!
Hadde vært greit om de innlegga ikke var sletta,slik at en fikk med seg hva det var.
 
Går du inn å leser på "bast kampanjen!!" på generell så står det litt der.
og Aftenstjernen har lagt ut en link du kan gå inn å lese på og.
Kanskje du blir litt klokere da..[;)][:)]
 
Fått med meg litt ja...Takk,allikevel![;)]
Men er jo tydelig det at det er noen som har dårlig samvittighet,eller bare har for vanskelig med å gi slipp på ting...
Unødvendig!!![:@]
*Nettet er for alle,og noen ting kan overses- både fra den ene og andre parten.
*Mennesker er forskjellige,og har dermed forskjellige syn
.
 
Back
Topp