Hmmm...aaahh...

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Det var godt med brød med leverpostei altså...[8D]

Fy flate jeg er SULTEN...!!![:o] Spiser brød/loff opptil 6 ganger om dagen pluss middag...[:o]

Flere som spiser masse for tiden??

Rekker opp hånda!!

jeg vil spise... men prøver å ikke gjøre det hele tiden.... jeg elsker brød, men nekter meg selv d myyyye... legger så siiiinnsykt på meg av d...[&o] derfor prøver jeg å spise knekkis i stedet.... [:)]

hadde jeg tillatt meg å spise så mye som jeg ville... jeh, så hadde nok jeg gått opp myyyyye mer enn d jeg har gjort...

jepp nettopp stappet i meg to skiver med leverpostei jeg å [8D]

ORIGINAL: Bebibooms

jeg vil spise... men prøver å ikke gjøre det hele tiden.... jeg elsker brød, men nekter meg selv d myyyye... legger så siiiinnsykt på meg av d...[&o] derfor prøver jeg å spise knekkis i stedet.... [:)]

hadde jeg tillatt meg å spise så mye som jeg ville... jeh, så hadde nok jeg gått opp myyyyye mer enn d jeg har gjort...

Er litt redd for det ja...[:o] Men har ikke gått opp så mye nå, hadde til og med gått ned på forrige kontroll...[:-] Fikk beskjed om å spise mer spes mat med masse jern i..(skal sies at jeg har jernmangel da..[:-])

Rekker nok også opp handa her ja [8|]
Å så har jeg nesten bare lyst på brødmat, og potetmiddager [8|]
Stakkar sambo kom hjem med pizza fra pizzabakeren i dag (skulle overraske meg med favoritten min), å her satt jeg å brakk meg. [8|] Endte opp med brød på meg og han pizza [:D] Hehe... Ja, jeg ER gravid [;)]

ORIGINAL: SunShin

jepp nettopp stappet i meg to skiver med leverpostei jeg å [8D]

Digg da...

Snart ferdig med andre skiva...Men troooor jeg må lage to til[:-]

har bare spist to ganger i dag...Vet ikke hvorfor jeg ikke har spist mer i dag...*tenke, kan skyldes tiden foran pcen*[:-]

ORIGINAL: gullemitt09

Rekker nok også opp handa her ja [8|]
Å så har jeg nesten bare lyst på brødmat, og potetmiddager [8|]
Stakkar sambo kom hjem med pizza fra pizzabakeren i dag (skulle overraske meg med favoritten min), å her satt jeg å brakk meg. [8|] Endte opp med brød på meg og han pizza [:D] Hehe... Ja, jeg ER gravid [;)]

Stakkar...Kan nesten se for meg uttrykket hans...

Er som om jeg skulle ha skrevet om meg selv...

Jeg som ikke er så spes glad i poteter har veldig lyst på poteter hver dag...[:-] Og cheeseburger med ekstra ost og uten løk og agurk fra donalden[:o][:-][8D]

ORIGINAL: *MaCa*

ORIGINAL: Bebibooms

Er litt redd for det ja...[:o] Men har ikke gått opp så mye nå, hadde til og med gått ned på forrige kontroll...[:-] Fikk beskjed om å spise mer spes mat med masse jern i..(skal sies at jeg har jernmangel da..[:-])

kroppen min suuuger til seg karboer, jeg har spist brød i alle år,og vekta har ikke rikka seg nedover... slutta m brød... og noen andre ting, og jeg gikk ned 14 kg... (gikk ned tilsammen 35 kg...etter svangerskap men... de siste 14 klarte jeg ikke blir kvitt før jeg ble gravid heller...) skjønte?? huh, ble surrete,men er jo ikke alle som er som meg,som haren brødsugende kropp.. hehe..[:D]

Aha, men har en tendens til å underkaste lysten [:-]

Når jeg begynner og bli sugen på mat bruker jeg og ta meg mandarin eller eple osv [8D]
Hvis ikke hadde jeg spist hele dagen, går store deler av dagen sulten, fordi at jeg ikke
kan spise hele tiden [:-] Men så har ikke vekta gått opp heller tydeligvis, var 0,5 kg lettere
igår enn jeg var for en mnd siden [:D]så er fornøyd så langt, engang må jeg jo gå opp også[8D]

mmmmh, jepp..
spiste nettopp 4 skiver med loff, med baconleverpostei og agurk på og oboy til drikke..
fytti, det var namnam altså[:D] kunne godt spist ett par skiver til!![:D]

Skulle ønsker jeg hadde litt matlyst....... 

Back
Topp