hmmm...7 dg igjen...

Kaisa1

Gift med forumet
kan nesten ikke fatte at på denne tiden neste mandag, er Lukas ute.. [:D]..lurer på åssen han ser ut, hva han veier osv, og hvor jævla vondt jeg har ikke minst..... 7 dager er jo ikke lenge egentlig.....

Nei, det er ikke lenge til![:)] Litt missunnelig for at du vet akkurat når babyen din kommer, det må jeg si! (hvis han ikke kommer før da...!) Så spennende! 
Sitter å venter på at snuppa mi skal komme ut, men jeg har en sterk misstanke om at ho blir der inne så lenge ho kan[&:] Men uansett, innen en måned har jeg en baby![:D] Og i dag har jeg endelig ferie, så nå skal jeg kose meg masse med den gigantiske magen min[:)][;)]

er veldig deilig og vite når han skal ut ja, samtidig som det er vanskelig og få sove osv, ligger masse og tenker......tenkte for uker tilbake siden, om jeg ville klare og gå de siste ukene uten for store søvnproblemer osv, men utrolig og tiden går egentlig....nå er han her snart.....[:D]

jeg har jo egentlig termin likt med deg dråpe, men gjorde om tickeren min, lettere og telle dager..[:D]

Back
Topp