hmm...

Thorgers

Glad i forumet
Idag har jeg hatt kynnere og nedpress gjennom nesten hele dagen...det merkelige er at hver gang jeg reiser meg fra sofaen strammer det seg helt,klarer nesten ikke bevege meg! Flere som har det sånn??? Er liksom ikke sånn hele tiden når jeg sitter! Merker at det begynner å nærme seg nå altså...

Jeg hadde ca det samme i helga. Men her kom det mens jeg lå på sofan også. Pluss at jeg kjente det i korsryggen :s
Viste seg jo at jeg hadde svake premature rier da jeg kom på føden[&:]

Jeg også har sånn!!!! Betyr det at det nærmer seg?? [&:]

Oiii,hjelp... har hatt kynnere gjennom nesten hele svangerskapet,men dette er kjipt,er så ubehagelig å bevege seg...

ORIGINAL: mamma2010!

Aner ikke,men jeg føler at kroppen oppfører seg litt annerledes nå så derfor føler jeg at det nærmer seg...

ORIGINAL: Thorgers

Aner ikke,men jeg føler at kroppen oppfører seg litt annerledes nå så derfor føler jeg at det nærmer seg...

Hmm.. Samme her også.. Har vondt når jeg sitter også jeg da.. Akkurat som pm jeg har full blære og at det presser seg nedover.. Pluss at det strammer seg oppe ved brystet pga kynnere!

Får det når jeg sitter nå jeg også...hmmm,vet ikke helt om jeg liker dette her.

Jeg anbefaler å ta en tlf til føden bare for å høre! (Sier hu som selv kvia seg no fryyyyktelig og drøyde veldig lenge med å ta den tlf til føden!)

Jepp..et ork å reise seg !og snu seg brått kan eg IKKJE gjør-da strammer det noe sinnsykt.

Stikker nedover i underlivet av og til, og føle eg har konstante mens-murringer i ryggen etter jobb.

Dumme bekken! ja betyr vel det nærmer seg...

ORIGINAL: LittlePrince

Jeg anbefaler å ta en tlf til føden bare for å høre! (Sier hu som selv kvia seg no fryyyyktelig og drøyde veldig lenge med å ta den tlf til føden!)

Haha, du e ikkje eneste[:-] eg syns det e pinlig[8D] så eg drøyer så lenge som mulig xD

Nei jeg ringer ikke føden enda,har hatt mye kynnere gjennom hele svangerskapet så avventer litt...det stråler liksom litt ned i tissen for å si det rett ut,føler at jeg må tisse...rimelig spesiell følelse[&:]

ORIGINAL: Stinoa

ORIGINAL: LittlePrince

Haha, du e ikkje eneste[:-] eg syns det e pinlig[8D] så eg drøyer så lenge som mulig xD

Hehe. Godt å høre jeg ikke er alene om det :P Hadde overhodet egentlig ikke lyst til å ringe, men er veldig glad for at jeg gjorde det til slutt så de fikk stoppet det..

Nei jeg ringer ikke føden enda,har hatt mye kynnere gjennom hele svangerskapet så avventer litt...det stråler liksom litt ned i tissen for å si det rett ut,føler at jeg må tisse...rimelig spesiell følelse[&:]

signerer denne!!! [&:] Har rett å slett vondt jeg da.... hmm... kommer i tak.. Men kan lixom ikke kalle det for "mens-murringer" som alle beskriver det? Det presser Skikkelig når jeg sitter og vondt når jeg står og går... hmm...[&:]

signerer denne!!! [&:] Har rett å slett vondt jeg da.... hmm... kommer i tak.. Men kan lixom ikke kalle det for "mens-murringer" som alle beskriver det? Det presser Skikkelig når jeg sitter og vondt når jeg står og går... hmm...[&:]

Føler ikke at det er mensmurringer jeg heller,det er annerledes,klarer ikke forklare det... det skjærer liksom litt og verker...

ORIGINAL: fysio79

Oh yes!! I know the feeling!! Har hatt det sånn en måneds tid, får sånne "støt" nedi tissen liksom.. i følge jordmora mi (og anatomi-bøkene mine) er det nok hodet som presser på nerver nedi der.. har det både i stående, gående, liggende og sittende... blir mer og mer for hver dag[:@] kjempe irriterende, ubehagelig og ekkelt..føler jeg må stoppe opp når jeg går, så ikke snuppa titter ut nedi der[;)] har også mye kynnere, hatt det ganske lenge nå, og de kommer og går mer og mer for hver dag... spesielt når jeg reiser meg for å gjøre ting, eller når jeg er i "gående" og gjør ting i huset feks...

Er sååå ubehagelig...men godt å høre at vi flere. Er vel normalt at ting forandrer seg på slutten... Tenker jeg legger meg jeg så kanskje det slipper taket litt,nattinatt jenter[:D] Sov godt!

Back
Topp