hmm

siwro

Gift med forumet
Heia.. det skjedde noe rart nå når jeg tok siste spray for kvelden(synarela) nå når jeg tok sprayen var det kjempevondt, akkurat som det "smalt" på en måte så blei jeg kjempe tett, nå renner det å renner, virket som jeg ble akutt forkjøla, nøys mye.. skjønner ikke hva som skjedde jeg..
noen andre som har fått det slikt? detta var rart.. blei liksom tett i hele hode etter det smalt med sprayen..

Var rart! Har aldri opplevd noko slikt når eg har spraya, men muligens andre som har det??? Håpar det går seg til!

Har heller ikke opplevd dette.. Håper noen andre vet...[:)]

Har heller ikke opplevd dette og jeg har vært sprayer 2 ganger. Kanskje behandlings stedet ditt kan svare på spm ditt???
Masse god bedring for det førtes ikke godt ut

Ja det var rart, det er bra igjen i dag så det er bra..håper bare ikke jeg har gjort noe galt med sprayinga, men d har jeg sikkert ikke(satser på det)[;)]

ORIGINAL: siwro

Heia.. det skjedde noe rart nå når jeg tok siste spray for kvelden(synarela) nå når jeg tok sprayen var det kjempevondt, akkurat som det "smalt" på en måte så blei jeg kjempe tett, nå renner det å renner, virket som jeg ble akutt forkjøla, nøys mye.. skjønner ikke hva som skjedde jeg..
noen andre som har fått det slikt? detta var rart.. blei liksom tett i hele hode etter det smalt med sprayen..

Huff da! Det har ikke smelt i nesen på meg, men fikk veldig tett nese flere ganger, hvor det ville renne og jeg nøys ikke så lenge etter at jeg hadde tatt spray! Men jeg ble nedregulert forde[:D][:)] Så det går nok bra, men ring klinikken for sikkerhetsskyld du[:D]

Hadde håpa jeg skulle slippe å ringe siden det bare skjedde engang og var over igjen om natta.

ORIGINAL: diddle

ORIGINAL: siwro

Huff da! Det har ikke smelt i nesen på meg, men fikk veldig tett nese flere ganger, hvor det ville renne og jeg nøys ikke så lenge etter at jeg hadde tatt spray! Men jeg ble nedregulert forde[:D][:)] Så det går nok bra, men ring klinikken for sikkerhetsskyld du[:D]

Back
Topp