Hmm?

Skjønner det Fano, men det er jo en strek der. Så hvis du venter til søndag, så vil jo hcg stige om du er gravid. Har du hatt kjemisk før? Jeg er positiv!!!!
ORIGINAL: fano

Det er liksom det jeg håper på er skjedd. Sendte gubben ned på apoteket og kjøpte 2 tester, 1 som heter first signal og en cb +, men jeg har mine tvil på dette altså.

Hadde kjemisk i jula 08. Da viste det positivt, men begynte og blø samme dag jeg fikk positivt. Hcg var da bare på 12 og økte til 24 før det gikk helt ned. Har jo ingen aning nå, det får jeg jo svar på mandag, gruer meg så veldig [8|]

masse lykke til i hvertfall snuppa

Gratulerer så mye fano!!![:D][:)]
Ser helt klart strekene jeg[:)] Du bør ta en clearblu test heller, eller en en stavtest, de er bedre enn de der sticksene![:D]
Da ser man tydligere testestrekene[:D]

ORIGINAL: siwro

synes jeg skimter en svaaak strek der ja...håper såååååå inderlig at du er gravid,det fortjener du såååååååå mye att...
måtte den bli sterkere og sterkere nå fano....

sign[:)]

har tatt 2 cb+ og en stav i dag, alle viser fortsatt bare en sånn sinsykt svak strek, så dette er nok ikke gangen for oss. Har litt mensmurringer nå også, men har ikke begynt og blø enda da. Blodprøven på mandag blir jo avgjørende. Det burde vel være mer antydning på dag 13?????

Jeg krysser fortsatt for at det enda er håp jeg.. Jeg håper for deg til det motsatte er bevist...

ORIGINAL: fano

har tatt 2 cb+ og en stav i dag, alle viser fortsatt bare en sånn sinsykt svak strek, så dette er nok ikke gangen for oss. Har litt mensmurringer nå også, men har ikke begynt og blø enda da. Blodprøven på mandag blir jo avgjørende. Det burde vel være mer antydning på dag 13?????

Ja jeg ville tro at streken skulle bli sterkere dag for dag. Har du tatt testen på morgen urin, etter den første positive testen? Dette blir spennende[:D] Krysser fingre og tær for at du er gravid!

ORIGINAL: IVFProver84

Jeg krysser fortsatt for at det enda er håp jeg.. Jeg håper for deg til det motsatte er bevist...

Jeg ser en svak strek på det øverste bilde uten tvil.. Hadde jo ikke sett noe forskjell på bilde en og to om det ikke hadde vært noe forskjell [8D]
Og streken på den øverste er altså forskjellen[:D]

Krysser alt for at den blir sterker i mårra eller over helga[:)]

ORIGINAL: siwro

synes jeg skimter en svaaak strek der ja...håper såååååå inderlig at du er gravid,det fortjener du såååååååå mye att...
måtte den bli sterkere og sterkere nå fano....

[:)][:)][:)]

Back
Topp