Hmm?

fano

Gift med forumet
våkna kl 04.55 i dag, dro meg på dass og tissa på koppen. litt trang i øya kanman si, men etterhvert så kom det opp en uuuultrasvak strek og den er rosa så vidt jeg kan se. Den syns men veldig svak. jeg har prøvd og ta bilde men tror ikke det syns, kan jo prøve og legge ut bilde. Er jo på rugedag 12 i dag så jeg innbiller meg at hvis dette er riktig burde den jo vært sterkere?  Det syns nesten ikke på bilde ser jeg. To tester, den nederste er fra dag 10, helt blendahvit, og den over er det en svaaaaak strek på, hvertfall i virkeligheten. Skal jeg håpe eller kan det hende det er en liten kjemisk på meg også? rEgner ikke med at dere ser den, men se hardt [8D]

jeg ser en svak svak strek[:D][:D][:D]juhu[:D][:D][:D]ta deg en tur til legen og mål hcg,og husk en ting du er bare på dag 12[:D][:D][:D]heier på deg snuppa[:D][:D]

synes jeg skimter en svaaak strek der ja...håper såååååå inderlig at du er gravid,det fortjener du såååååååå mye att...
måtte den bli sterkere og sterkere nå fano....

jøss, ser dere den? Den syns bedre i virkeligheten da. Jeg er ganske skeptisk jeg altså, innbiller meg at den burde være sterkere om det er noe. Noen med erfaringer med dette? skal ta blodprøve på mandag. Om jeg ikke begynner og blø i morgen kan det hende jeg kjøper en cb og tar på søndag, men er livredd for negativ da [:o]

Jeg ser også svake streker... så spennende... gå til legen fano og mål der...

En strek er en strek, svak eller ikke[:D][:D] Hurra! Får håpe at du virkelig er gravid!! Du fikk vel ikke sove igjen da tenker jeg[;)]

Sånn var min test, den gangen jeg var gravid også[:)]

Krysser det jeg krysser kan for at en blir kjempesterk i løpet av noen dager[:)]

Krysser fingrene for at testen blir sterkere og sterkere... Og at du virkelig er gravid.. Det er vel fortjent.. [:D]

OI. Eg syns eg kan skimte ein svak strek. Fekk jo også svak test første gangen eg testa..SÅVIDT en kunne skimte noko, men dagen etter blei testen sterkere! Du kan jo sjå på bildene av mine tester innpå bildetråden min! Oioi, håper for deg vennen!!!!!!!! [:)]

Næææ, så mange som ser den, blir jo nesten litt gira nå. Har ikke flere tester, men kan hende jeg drar på apoteket i morgen og kjøper og tar en på søndag om tr ikke har kommet da. Jeg satt jo inn 2 egg, men hvis det er kun ett som KANSKJE har festet seg og kanskje festet seg veldig seint kan det jo være derfor? Men kan det komme opp strek uten at det er hcg i blodet?

skjønner at du ikke ser den, den er veldig svak, hverfall på bilde. Men i virkeligheten syns den bittelitt mer hvertfall. Så det er ikke flaut at du ikke ser den [:)]

Tusen takk snuppa. Jeg ser den på min skjerm hvertfall. Men får se om jeg tar en ny på søndag. Hvis ikke tr melder sin ankomst i helgen kan det hende jeg tester på søndag.

nåååååå en fin sjenert strek det der fano

*hvisker forsiktig gratulerer jeg* og maaaaaase lykke til

DETTE FORKJENER DU NÅ

god helg snuppa[:D]

Eg og ser streken! Dette ska gå veien vennen[:D][:D][:D]

Egget kan jo ha festa seg seint vettu, så trenge ikkje væra negativ at streken er svak. Ein grunn til at me ska testa på dag 14[;)]

Krysse alt eg har for at detta går veien

ORIGINAL: fano

jøss, ser dere den? Den syns bedre i virkeligheten da. Jeg er ganske skeptisk jeg altså, innbiller meg at den burde være sterkere om det er noe. Noen med erfaringer med dette? skal ta blodprøve på mandag. Om jeg ikke begynner og blø i morgen kan det hende jeg kjøper en cb og tar på søndag, men er livredd for negativ da [:o]

Jeg testet negativt dag 10 og ultrausynligsvakt positivt på dag 11. Så var det bare svake streker dag 12 og 13 også (var sikker på det var kjemisk) før den var skikkelig positiv på selve testdagen.
Dette var ferskforsøk, jeg testet alltid på morgenurin og jeg ble gravid. Beviset sitter i vippestolen og ser på drømmehagen nå. [:D]

Er sikker på du er gravid, gratulerer! [:D][:)][;)]

Skimter en svak, svak, svak strek der[:)]

Håper den bare blir sterkere og sterkere framover nå, og at prøven på sykehuset gir deg det resultatet du ønsker aller mest[:D]

Så gode dere er jenter. Sitter og glaner på testen titt og ofte, og det er en liten strek der altså, ingen tvil på det, står igjen og se om det utvikler seg videre og blir sterkere. 

ORIGINAL: Nesing

ORIGINAL: Chumalunga

Er det bare jeg som IKKE ser den? Mener ikke å si noe for å skuffe deg nå altså, det er sikkert bare øynene mine det er noe i veien med, så jeg ville ikke si noe først, men nå er det nesten litt flaut at alle andre ser den bortsett fra meg! [:D]

Signerer, jeg! Håper imidlertid det bare er mitt dårlige syn som gjør det. Krysser virkelig fingrene for at dette bare er starten på en kjempeopptur for deg, fano ! Våget ikke være den første til å skrive det......

Signerer.

Så utrolig spennende. Rene thrilleren det her jo[:)]

Når jeg hadde fryseforsøk, så fikk jeg beskjed om å teste på dag 14, var den da negativ så skulle jeg fortsette med medisiner å ta en ny test på dag 16. For eggene kan gå i dvale.

Masse lykketil!!!

Det er liksom det jeg håper på er skjedd. Sendte gubben ned på apoteket og kjøpte 2 tester, 1 som heter first signal og en cb +, men jeg har mine tvil på dette altså.

Back
Topp