hmm..

Silly

Elsker forumet
kanskje dumt spørsmål, men jeg aner ikke...[&:]
hvordan renser man ørene på disse små?

uff, vet ikke om jeg tør det, er LIVREDD for at ho skal rykke til eller noe så den går inn i øret...[&:]

det er sånn barne q-tips som man kan kjøpe i vanlig butikk, den kan ikke gå inn i øret på di. den er de eg bruker og renske øret til han lille. ganske greie[:D]

Bruker q-tips forsiktig jeg.. trykker ikke.

ørevoks er bare bra!
Jeg pirker bare i øret han med negelen jeg når jeg ser det er noe å ta bort, ellers lar jeg det bare være.

Jeg peller bort når jeg ser noe, og så går jeg over med en fuktig klut innimellom.

ORIGINAL: Amyrlin

Jeg peller bort når jeg ser noe, og så går jeg over med en fuktig klut innimellom.

jeg også..[:D]
men har sikker 100 baby-q-tips.. syns de så veldig smarte ut da jeg gikk gravid og var shoppinggal.. hehe[:)]

ORIGINAL: *jordbærpiken*

ORIGINAL: Amyrlin

jeg også..[:D]
men har sikker 100 baby-q-tips.. syns de så veldig smarte ut da jeg gikk gravid og var shoppinggal.. hehe[:)]

[:D][:D]sign.

Bruker vanlig q-tips jeg...helt ytterst bare. Ingen fare for at snuppa rykker til (støtter jo hodet med andre hånda sånn i tilfelle), for hun syns det er sååå deilig å bli vaska i ørene...ligger helt rolig og stirrer med DET drømmende blikket...hehe

Back
Topp