hmm

MammaTilEmilie

Gift med forumet
vi har dreve og planlagt dåp nå en liten stund så fant vi dato den 12 April..
pappa og bror og far til sambo jobber i nordsjøen/kjører lastebil så var vanskelig med og få det til og klaffe.

Så fikk eg melding fra en venninne ista.. hu giftet seg på den datoen i fjor og hu syns det var upassende og ha dåpen på den dagen og syns eg skulle endre datoen.

hu kan ikke få barn naturlig så skjønner på en måte att hu vil ha den datoen for seg selv men om vi ikke tok den datoen var det ikke ledig før slutten av Mai/Juni.

Fikk litt dårlig samvittighet igrunn men hva hadde dere gjort?

Man har da ikke enerett på en dato fordi om det er bryllupsdagen ens? Ville heller syns det var koselig om noen døpte på vår bryllupsdag...

hadde gitt balla i hu der venninna iallefall!! må verden stå stille hver gang hun har bryllupsdag fra nå av da???
herrepitten for ei surkjerring (hehe støtter deg som du forstår hehe)

åsså kan du si til henne at man normalt ikke feirer dåpsdagen hvert år, så hun får nok ha bryllupsdagene i fred...
hadde blitt dritsur om en venninne av meg hadde skrelt utav seg noe sånn.. hersens egodame hu der da!!!!!

ORIGINAL: Angelico

Man har da ikke enerett på en dato fordi om det er bryllupsdagen ens? Ville heller syns det var koselig om noen døpte på vår bryllupsdag...

Helt enig med deg. ingen har da vel enerett på en dato...
merkelig kvinnemenneske...

Jeg forstår ikke hvorfor hun syns det var upassende - det var heller upassende av henne å ringe å si noe sånt[&:] Jeg hadde ikke tatt hensyn til det når det var så mange andre som også måtte tas hensyn til, og som det passet for den ene dagen.

ORIGINAL: lykkeligmamman

hadde gitt balla i hu der venninna iallefall!! må verden stå stille hver gang hun har bryllupsdag fra nå av da???

åsså kan du si til henne at man normalt ikke feirer dåpsdagen hvert år, så hun får nok ha bryllupsdagene i fred...
hadde blitt dritsur om en venninne av meg hadde skrelt utav seg noe sånn.. hersens egodame hu der da!!!!!
som jeg skulle skrevet d selv!!!!![:'(]

Jeg vet ALT om hvordan det er å slite med å bli gravid. Men snakk med henne. Når man sliter sånn så kan men bli litt urimelige innimellom...

Mulig eg e rar, men syns da va teit tenkt og sagt av vennina di.[8|]

Eg hadde beholdt den datoen om eg va deg, hadde ikkje hatt dårlig samvitighet heller [:)]

ja syns det var litt dårlig gjort av henne..
vente til emilie hadde vert 6 mnd før hu vart døypt... nei uaktuelt:)

Jeg vet ALT om hvordan det er å slite med å bli gravid. Men snakk med henne. Når man sliter sånn så kan men bli litt urimelige innimellom...

ho slite vel ikkje.. har fått beskjed om att ho ikkje kan bli gravid på naturlig måte..
de har og prøvd prøverør men

Ja, klart det er vondt. Men andres liv kan ikke styres av det. Min mening: døp jenta di når du vil og prøv å snakk med venninna di.

Synes det er viktigere at du får samlet familien enn at venninen din
skal få ha datoen for seg selv[;)] så synes ikke at du skal vente bare pga hun ikke synes noe om det.. 

ORIGINAL: lykkeligmamman

Æg har ikke komme t å flytta dåpsdaton, men heller forklart ho koffer d bli den daton. That's it.

ORIGINAL: Heijdii

Synes det er viktigere at du får samlet familien enn at venninen din
skal få ha datoen for seg selv[;)] så synes ikke at du skal vente bare pga hun ikke synes noe om det.. 

Enig!

Back
Topp