Hmm!

Vet jeg har spurt om dette før.. men fikk ikke så masse svar da.. Så jeg prøver igjen =)
Er det noen her som har gått på p-pillene cerazette? Noen som fikk blødninger hele tiden og slutet på de? Fikk dere da mensen rett etterpå?
Jeg gikk på de pillene.. og sluttet pga. småblødninger hele tiden. Jeg gikk ferdig alle brettene, og sluttet så på de. Jeg trodde jeg skulle få mensen ganske med en gang.. Men nå er det gått ca.1-2 mnd.. og jeg har fortsatt ikke sett noe tegn til mensen.. Har hatt mensen smerter mange gang, og for ikke så lenge siden så hadde jeg knall vondt i magen.. skikkelig krampe aktig på en måte.. (vanskelig å forklare).. Har også vært litt småkvalmt og svimmel. Men dette trenger jo ikke å bety at jeg er gravid. Hva tror dere jenter? Er jeg gravid? Eller er det bare p-pillene som har fucka opp systemet, og gjort sånn at mensen blir veeeeldig forsinket.. Er ikke noe gøy å gå å vente å vente på mensen som aaaaldri kommer!
Oi.. Ble litt langt dette! Men takk for at du orker å lese, og svare!! [:)]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: mammanina88

Okei.. Så kan det hende at de fungerte likevel da? [8|][:)]

Jepp! Det tar såpas lang tid for kroppen å bli stabil på dem hvis du skjønner hva jeg mener..

Jepp! I see..[:)] Men kanskje det kan være lurt å ta en test likevel? Man vet jo aldri..

Jepp! Det tar såpas lang tid for kroppen å bli stabil på dem hvis du skjønner hva jeg mener..

Jepp! I see..[:)] Men kanskje det kan være lurt å ta en test likevel? Man vet jo aldri..

Test du.. Er best å være sikker. [:)] Så kan du jo begynne igjen hvis den er negativ. Alt i alt er Cerazette den beste pillen jeg har prøvd. Får mye bivirkninger av det meste av hormonell prevensjon.

Ja, er best å være sikker! [:)] Ja.. er det ikke sånn at man skal "miste" mensen av disse pillene da?

Test du.. Er best å være sikker. [:)] Så kan du jo begynne igjen hvis den er negativ. Alt i alt er Cerazette den beste pillen jeg har prøvd. Får mye bivirkninger av det meste av hormonell prevensjon.

Ja, er best å være sikker! [:)] Ja.. er det ikke sånn at man skal "miste" mensen av disse pillene da?

Ja. Jeg gjorde det, men ikke før jeg var på andre pakken..

Okei![:)] Takker kjempemasse for at du gadd å svare meg![;)]

Back
Topp