hmm...

Alexanders mamma

Gift med forumet
Ang "jakten på stjerna" & "åssen gjør man sånn"
Anta innlegg øker jo ikke når man trykker F5 og enter, kanskje det ikke var meningen eller[8|][8|][8|]

hakke skjønt hva det er jeg ass..assa det me f5...[8|]

ORIGINAL: dhillon

hakke skjønt hva det er jeg ass..assa det me f5...[8|]

hvis du trykker f5 og enter (først f5 så enter) x-antall ganger rett etter du har sendt et innlegg, så kommer innleget opp x-antall ganger. forsto du?
er dårlig til å forklare[:D]

Joda, gjør det[;)] jeg hadde 3547 innlegg, trykka x antall ganger og så hadde jeg 3564 innlegg. funker som gull det!!!

ORIGINAL: Nates Mamma

Joda, gjør det[;)] jeg hadde 3547 innlegg, trykka x antall ganger og så hadde jeg 3564 innlegg. funker som gull det!!!

I dag eller i går?
For jeg fikk det til i går, men ikke i dag.
Hvis man ser på disse trådene så øker ikke ant innlegg[8|]

ORIGINAL: Alexanders`mamma

I dag eller i går?

Sjekk hvor mange innlegg du har gør du gjør dette. Sjekker du igjen etterpå ser du at det har økt.

ORIGINAL: Frumus.

ORIGINAL: Alexanders`mamma

I dag eller i går?

Skal prøve igjen, men i sted så sto det 731 innlegg på alle innleggene
Sjekk hvor mange innlegg du har gør du gjør dette. Sjekker du igjen etterpå ser du at det har økt.

ORIGINAL: ronjas mamma

hehe fikk til jeg,fikk helt oppheng..ble medlem ivertfall [:)] hehe...

Hmm...men det sto jo samme ant på alle innlegg, iallefall det siste du gjorde på "åssen gjør man sånn"
HMMMM.....

JO, NÅ FUNKA DET[:D]
SJØNNER AT HVIS MAN HAR 10 INNLEGG FØR MAN BEGYNER Å TRYKKER 10 GANGER SÅ VIL DET STÅ 20 INNLEGG PÅ ALLE

gjør det fort med en gang innlegget er sendt når det står vis innlegg eller returner til forumet.. så er det bare å trykke annenhver gang f5 og enter så mange ganger man klarer...selv om det kommer opp en fane med eller annet overse den og trykk i vei!!!

Back
Topp