Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde tre dager sammenhengende med nedpress og slike skikkelige strålinger fra symfysen. Gjorde vondt ved de minste bevegelser både sent og tidlig. Jeg var helt sikker på at hodet festet seg disse dagene. Dessverre kom jeg til JM rett etterpå og da var bare hode kommet godt ned men ikke festet. Har vært stille her også de siste ukene.. Forferdelig nysgjerrig på dommen til ukaMen jeg lurer på: kjente dere virkelig når/at hodet festet seg? Har lest at man kan kjenne det godt når det foregår og at man har godt med nedpress etter det.
Jeg har ikke kjent noe spesielt sånn sett og jeg synes faktisk jeg har ganske mye mindre(!) nedpress nå enn tidligere. (Det skal nevnes at både sykehus, lege og jordmor har bekreftet at hodet ligger ned, men jeg klarer ennå ikke å kjenne det) Er utålmodig, jeg.
Jeg hadde ikke noe særlig smerter når hodet festet seg. Jeg trodde faktisk kun at jeg hadde sterke kynnere frem til mamma sendte meg på sykehuset. Da hadde jeg åpning på 5 til 6 cm. Hadde det ikke vært for blodet og slimet på papiret hadde jeg ikke trodd det var fødsel på gang.Men jeg lurer på: kjente dere virkelig når/at hodet festet seg? Har lest at man kan kjenne det godt når det foregår og at man har godt med nedpress etter det.
Jeg har ikke kjent noe spesielt sånn sett og jeg synes faktisk jeg har ganske mye mindre(!) nedpress nå enn tidligere. (Det skal nevnes at både sykehus, lege og jordmor har bekreftet at hodet ligger ned, men jeg klarer ennå ikke å kjenne det) Er utålmodig, jeg.