Hmm

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Nå lurer jeg veldig! Flere som har opplevd lignende? Jeg har plutselig fått veldig stikkninger i nedre del av magen særlig høyre side! Samtidig som dette oppsto har jeg nå hatt to runder på do... Hva kan dette være? Magesjau??

Sent from my iPhone using BV Forum

Stillinger nedover? Nesten som knivstikk? Det har jeg hele tiden nå. Har lest litt om det og det sies at det kan skyldes at hodet synker lenger ned og at stikkene kan være nerver i klem.

Det er på en måte som knivstikk ja, i eggstokken på høyre side.. Fryktelig ubehagelig...

Har masse av det jeg også. Spesielt når jeg går. Det er nok fordi hodet synker nedover i bekkenet tror jeg. Eller at det modnes:) i allefall tror jeg ikke du skal bekymre deg:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Bra!!! :-) Men har noen andre hatt do-gåing samtidig med disse smertene?

Jeg tipper fødsel på deg snart:)
Hvordan er formen nå???

Tror du?? Føler det samme selv.. Men er litt redd for å "bli skuffet".. Formen er rar. Ømt i nedre del av mage, stikkninger, og veldig sliten... Har ikke følt det på denne måten før akkuratt idag!

Tror du?? Føler det samme selv.. Men er litt redd for å "bli skuffet".. Formen er rar. Ømt i nedre del av mage, stikkninger, og veldig sliten... Har ikke følt det på denne måten før akkuratt idag!

Ja det var hvertfall min umiddelbare følelse. Og når mamma har forklart meg hvordan hennes fødseler har startet så er det på akkurat samme måte som du forklarer.

Blir veldig spennende å følge med på deg nå. Når er terminen din?

Ja det var hvertfall min umiddelbare følelse. Og når mamma har forklart meg hvordan hennes fødseler har startet så er det på akkurat samme måte som du forklarer.

Blir veldig spennende å følge med på deg nå. Når er terminen din?
Så spennende:-p Det er jo min nr 2, men utrolig hvor forskjellig det er fra hverandre... Jeg har termin 8mai. Men har hatt en følelse på at hun kommer før tiden:-)

Så spennende:p Det er jo min nr 2, men utrolig hvor forskjellig det er fra hverandre... Jeg har termin 8mai. Men har hatt en følelse på at hun kommer før tiden:)

Veldig spennende altså:smiley-bounce022
Nå kommer babyene på rekke og rad her inne. :smiley-bounce012

Skulle ønske kroppen min også begynte å vise tegn til fødsel om en uke....

Grrrr...
Ser ut som vi må snøre oss med tålmodighet , brødbuet....:mad:

Jeg har det også sånn, nesten så vondt at jeg mister pusten. Samme smerte som med ligamentsmertene jeg/vi hadde i begynnelsen, bare sterkere.

Ikke noe nytt her! Tipper jeg rett og slett hadde/har magesjau! Smertene er nok bare modning! Ville heller hatt null "tegn" enn å få falske forventninger:-p

Ja, har det samme jeg også Sokk1, har bare antatt at det er modning og at hun legger seg til rette nedover :-)

Ja, har det samme jeg også Sokk1, har bare antatt at det er modning og at hun legger seg til rette nedover :-)
Ja, det er nok det:-) selv om jeg vet hun har festet seg, så kanskje hun går lengre ned i bekkenet:-)

Ja, det er nok det:) selv om jeg vet hun har festet seg, så kanskje hun går lengre ned i bekkenet:)

Ja tulla mi har også festet seg selv om jeg har de samme "symptomene" :-)

Back
Topp