Hmm

babyliten

Forelsket i forumet
Mannen begynte å nevne tr isted om at jeg skulle ha hatt den for 8 dager siden (han har nesten mer kontroll på tanta enn meg), men selvom så får jeg negativ test. Har ikke noen antydninger til at den skal komme heller, kun litt stikking i sidene innimellom. Tok test her om dagen, negativ. Men som alle rundt meg sier så var jeg jo 4 mnd på vei med nr 1, før jeg fikk en svak positiv. Kommer ikke tanta innen februar drar jeg nok til legen for å ta prøver. Eller bør jeg dra før ?

Ville ikke stresset med det:) Men selvfølgelig går det an å ringe legen hvis ikke den er kommet til feb. Min lot vente på seg en mnd en gang.Ringte legekontoret og de ba meg bare vente og se litt til.

Gutt juli 2013 & Jente mai 2010

Jeg hadde heller ikke orker å gå rundt å lure, bedre å få tatt blodprøve å få endten eller. Man klarer jo liksom ikke helt å slappe av før man vet uansett.

Ta deg en tur til legen. Det er vel mye bedre å vite, enten det er noe eller ikke? Med den historien du har, hadde jeg aldri greid å vente!

Spennende da ! Hadde nok aldri klart å vente lengre enn noen få dager med å dra til legen jeg ;p

Jeg føler egentlig ikke noe stress med det ettersom vi har prøvd i over ett år og på en måte har mista motet for å få det til :p alle vennene mine sier jeg må dra til legen, men føler på en måte at hvis jeg gjør det så blir jeg bare drit skuffa hvis jeg får ett nei. Og hvordan kan de få ett positivt svar ut ifra en urinprøve hvis ikke en graviditetstest gjør det ?

Ta deg en tur til legen. Det er vel mye bedre å vite, enten det er noe eller ikke? Med den historien du har, hadde jeg aldri greid å vente!
Hehe, jeg er heldigvis ikke så stresset med dette lengre ettersom jeg har mista motet fullstendig. Har prøvd i over ett år, så forventningene er ikke der lengre. Bare slo meg litt i dag når mannen begynte å snakke om det :-) får se litt utover uka.

Fortsatt ingen mens her i gården. Skulle fått den den 11. Men fortsatt ingen tegn til tanta :-D kanskje det er lov å håpe denne gangen.

Jeg føler egentlig ikke noe stress med det ettersom vi har prøvd i over ett år og på en måte har mista motet for å få det til :p alle vennene mine sier jeg må dra til legen, men føler på en måte at hvis jeg gjør det så blir jeg bare drit skuffa hvis jeg får ett nei. Og hvordan kan de få ett positivt svar ut ifra en urinprøve hvis ikke en graviditetstest gjør det ?

Legen kan ta blodprøve. Det kan påvise hcg selv om du muligens er en av dem som ikke skiller det ut i urinen like fort som vi andre. (hos oss er det 1-2 dager senere i urin enn blod, men noen få er annerledes)

Legen kan ta blodprøve. Det kan påvise hcg selv om du muligens er en av dem som ikke skiller det ut i urinen like fort som vi andre. (hos oss er det 1-2 dager senere i urin enn blod, men noen få er annerledes)
Nei var trossalt 4 mnd på vei med nr en før vi fikk en positiv test, så tror ikke det hcg'en min er noe spesielt bra i urinen.

Da er jo blodprøve tingen for deg!

Spennende da :)

Hadde ikke klart å vente :P Hadde ei venninne som ikke fikk pos test før langt i første trimester med første, men i andre svangerskap fikk hun pos test samme dag som IKM :P

Så det kan varierer :)

Back
Topp