Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har mensen smerter å blør:'(. Kan det bare være det eine egge som har sleppt taket? Eller kan det være normalt også? Off føler meg litt tom nå:/. Tenke jeg skal ta ein test i mårå tideligt jafall!
Hvor langt har du kommet og er det testdag i dag? Generelt er det jo ikke positivt med blødninger og spesielt ikke i kombinasjon med menssmerter. Håper inderlig det viser seg å være helt ufarlige blødninger du har fått og at en spire eller to klamrer seg fast der inne. Jeg mistet en tvilling, men det var i overgangen uke 5/6 og da hadde jeg allerede sett dem på UL én gang tidligere. Blødde ikke mye, og hadde egentlig ikke menssmerter i den forstand. Mer en type ubehag som jeg kan kalle "strekk" og da først og fremst litt utover på sidene av nedre mage. Krysser alt jeg har for at du er gravid og håper blødningene gir seg snarest!
Testdatoen var på onsdag. Tok test mandag å tirsdag med 2 svake streker ( dette var ikke morgenurin). Tok en digital på onsdag der det blinket kjapt gravid.
Fikk blødning i går med mensensmerter.blødningen roet seg ned etter noen timer ( det var ikke mye blod i utgangspunktet, ikke som en vanlig mens) nå er den blødningen jeg har nå godt utvannet!
Tok også ein graviditets test på morgen urinen idag å den var veldig positiv. Ikke noe svakt med testen.
Var nede hos legen å fikk tatt en hcg prøve, mn må vist vente til tirsdag for svar. ( det har jeg aldri vart borti før. Har alltid fått vite det dagen etter). Føler uansett at det ikke er som sist sa.... Veldig forvirret
Etter knall positive hjemme test + test hos legen som slo ut positivt i går( ikke noe unormalt med den sa legen) så fikk jeg knall positiv test i dag også etter liiite morgen urin å positiv etter 4 sek! Burde ikke hcg nivå gå ned og deretter få svakere tester?. Jafall det jeg har vart borti før!
Var på sjukehuse å fikk tatt blodprøver i går også som jeg får svar på på mandag.
Bra med knall positiv test iallfall, det er akkurat det samme med meg.. Veldig positiv test både torsdag og lørdag, har hatt spotting og småblødninger siden mandag. Rugedag 17 i dag, velger å beholde håpet.. Håper for oss begge<3