Hmm....

Marihøna_87

Blir kjent med forumet
Har fått høre at når man går gravid så kan man få hermorider, kjønnsvorter o.l, hva gjør man om man får det? Kontakte lege er jo det første som slår meg, men de kan vel ikke gjøre så mye, eller?

Sent from my iPhone

Kjønnsvorter er så vidt jeg vet en kjønnsykdom som smittet ved sex og ikke har noe med graviditet å gjøre.

Hemorider (åreknuter i endetarmen) kommer av økt trykk i endetarmen ved hard avføring, ved mye stillesitting og hos overvektige, og også gjerne gravide da østrogen påvirker bindevevet. Finnes hemoridekrem som lindrer. Går det ikke over etter en stund etter fødsel og du blør så kan det hende du må gjøre noe med det.

Sopp og ubalanse i bakterieflora og ph-verdi i underlivet kan gravide gjerne få...

Du får bare kjønnsvorter i synligutslag om du har viruset i kroppen. Så er du ikke smittet med det er det ikke noe du bare får. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk for svar. Fikk høre at kjønnsvorter får man om man har viruset i kroppen.. Å at man kan ha det uten å vite om det, også kommer de frem under graviditeten...

Sent from my iPhone

Hemoroider har jeg hatt siden sist fødsel og det er blusset opp igjen nå. Har veldig hard mage og blør en god del når dette skal ut..

Lite behagelig :(

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Back
Topp