S slhallt Flørter med forumet 11 Aug 2013 #1 dere som har født... Hadde dere langt til sykehuset??? 1 time unna...
L Lene_84 Elsker forumet 11 Aug 2013 #2 Sist hadde eg sjukehuset 1,40 min ifra.. Nå har eg ca 2 timar..
Lillemirakel Glad i forumet 11 Aug 2013 #4 Så ikke at det sto de som har født xD * Termin 310813* *sladrer med mammatilM&L*
mammatilM&L Elsker forumet 11 Aug 2013 #5 Ca3 timer med ferge. Men med hellikopteret tok det mye kortere tid * Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 * *Har vært sønnfødt20.12/11* * Sladrer med Lillemirakel *
Ca3 timer med ferge. Men med hellikopteret tok det mye kortere tid * Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 * *Har vært sønnfødt20.12/11* * Sladrer med Lillemirakel *
S slhallt Flørter med forumet 11 Aug 2013 #8 Hører det er ikke bare jeg som bor litt unna sykehuset og gruer meg litt sian jeg har 1 time unna... Godt å høre at man ikke e alene om å bo litt unna!
Hører det er ikke bare jeg som bor litt unna sykehuset og gruer meg litt sian jeg har 1 time unna... Godt å høre at man ikke e alene om å bo litt unna!
S slhallt Flørter med forumet 11 Aug 2013 #9 Gruer meg litt... Bedre å bo nermere sykehuset... Heldig dere som bor da i nærheten... Ønsker jeg føder på sykehuset, jeg rekker det... er førstegangsfødende
Gruer meg litt... Bedre å bo nermere sykehuset... Heldig dere som bor da i nærheten... Ønsker jeg føder på sykehuset, jeg rekker det... er førstegangsfødende