hmm

bebi

Elsker forumet
nå lurer jeg fælt hva jeg skal gjøre her..i går var Malin kjemperolig og sov mellom stella uten magevondt[:)].det var nesten 4dagen med collett(hadde gitt nan1 før det)
så i går på dagen gikk jeg over til nan1 igjen,fått det i et døgn nå..og i dag er ho kjempeurolig og har hatt masse knip innimellom dubbinga..raper dårligere med nan og virker det som..så nå sitter jeg her å lurer hva jeg skal gjøra,om jeg skal gå over på colett at med en gang eller hva?
kan jo være at det tok 3-4dager før nan var ute av kroppen og at coletten begynte "virke".
noen som har råd hva jeg burde gjøre?har fått en del utslett "kviser" i ansiktet,det kom nok etter jeg begynte med colett,men er kansje normalt med litt utslett og?

hmmm nei det var ikke lett. Men hvis det viser seg at hun er roligere med collett ville jeg absolutt fortsatt med det [:)]

ja jeg lurer litt på om det var den som gjorde det..var like urolig/magevondt i tre første dagene med colett og,men i går på 4dagen,så var ho såå rolig..syns det er litt rart hvis ho har en rolig dag plutselig.dom jeg var som gikk over til nan at,jeg burde ventet noen dager til ja[:-]

ja man burde kanskje vente litt får å vite hva som er årsaken......  og når det gjelder utslett er det veldig vanlig i perioder på de fleste barn [:)]

ja det er sånne kvise lignende røde prikker..hadde noen i huet og så jeg, å på bringa var det et par..får gruble litt til hva jeg gjør.har kokt opp flasker med nan,men er jo ikke verre enn å helle de ut å lage til colett..å bruke det 1uke å se..

Ja de får ofte litt kviselignende utslett. Kan være melkeutslett, varmeutslett eller hormonutslett som noen også kaller det [:)] Går som regel over av seg selv, men du kan jo spørre når du skal på kontroll om du er usikker [:)]

Back
Topp