Hmm...

Dalsmart

Blir kjent med forumet
Klarer ikke helt å få dette til å gå opp for meg, å klarer heller ikke helt å stompe røyken... F*** !! Tips for hvordan jeg skal klare dette????
 
Skjønner godt at det kan være vanskelig å slutte å røyke. Prøv å spise litt frukt eller drikke vann når du har lyst på en røyk? Røyksuget går ofte over etter 3-5 minutter.

Lykke til :)
 
Takk :) det skal jeg prøve.. Men har bare tatt 2 i dag så synes jeg egentlig har vært litt flink også.. Men ikke flink nok.. Men dette skal jeg klare!!! :) motivert :/
 
Jeg fikk en bok av jordmoren jeg gikk til, der står det ganske skremmende hva som kan skje, og jeg tror det var det jeg trengte. I tilegg har jeg vært på en tidlig ultralyd - så jeg vet jo at det er en liten der. Ikke noe fint å se for seg en liten baby med røyk - er det vel ;) men uansett. Klarer du å røyke myyyye mindre enn du vanligvis pleier - er det en start :) Så plutselig er det over!:) Det er lettere enn man tror :)
 
Jeg fikk en bok av jordmoren jeg gikk til, der står det ganske skremmende hva som kan skje, og jeg tror det var det jeg trengte. I tilegg har jeg vært på en tidlig ultralyd - så jeg vet jo at det er en liten der. Ikke noe fint å se for seg en liten baby med røyk - er det vel ;) men uansett. Klarer du å røyke myyyye mindre enn du vanligvis pleier - er det en start :) Så plutselig er det over!:) Det er lettere enn man tror :)
Tusen takk :) begynner og komme inn i den rette stimen nå føler je :)
 
Jeg sliter jeg også :(
 
Godt å høre det er flere.. ! Men dette greier vi, jeg har greid det en gang før, så da skal je greie igjen :) stå på :)
 
Godt å høre det er flere.. ! Men dette greier vi, jeg har greid det en gang før, så da skal je greie igjen :) stå på :)
 
Jeg sluttet da jeg fann det ut. Bare tenk på hva som er inn i deg. Skjønner det ikke er lett. Men jeg vet dere klarer det :)
 
Jeg hadde en full snusboks. Kasta hele greia på flekken, men tungt? Det er det fortsatt! Sliter litt innimellom :)
 
Back
Topp