Hmm..

Silje_

Elsker forumet
Allså!, I går når jeg gikk på do så kom det masse slim med masse blod i.. (det er vel slimproppen?) men.. nå har jeg vært på do 3 ganger til og det kommer like mye slim og blod hver gang..

noen andre dette har sjedd med når slimproppen gikk??.. hvor stor er egentlig denne proppen? hehe.. det er ikke snakk om små doser med slim som kommer akkuratt..

skikkelig ekkle detaljer jah.. hehe.. Kanskje et veldig teit spørsmål også.. ? [8|]

høres BRA ut dette!!

håper det skjer noe mer snart og!! [;)]

ORIGINAL: Silje_

Allså!, I går når jeg gikk på do så kom det masse slim med masse blod i.. (det er vel slimproppen?) men.. nå har jeg vært på do 3 ganger til og det kommer like mye slim og blod hver gang..

noen andre dette har sjedd med når slimproppen gikk??.. hvor stor er egentlig denne proppen? hehe.. det er ikke snakk om små doser med slim som kommer akkuratt..

skikkelig ekkle detaljer jah.. hehe.. Kanskje et veldig teit spørsmål også.. ? [8|]

Har ikke noe erfaring her siden jeg er førstegangsfødende, men ville bare si at det er ingen teite spørsmål [;)]

Hehe. Ring føden du... Hadde 4 cm åpning jeg når det skjedde med meg. [;)]

Ringte føden jeg.. fikk beskje om at det var helt normalt, utrolig så mye slim det kan ver oppi der sa hun.. hehe..

Men det var et godt tegn på at noe holdt på å sje i hvertfall sa hun.. [:)]

ORIGINAL: Silje_

Ringte føden jeg.. fikk beskje om at det var helt normalt, utrolig så mye slim det kan ver oppi der sa hun.. hehe..

Men det var et godt tegn på at noe holdt på å sje i hvertfall sa hun.. [:)]

det sa de til meg også og det er over en uke siden...

Back
Topp