hmm

missy1984

Forumet er livet
her var det jo mange i dag buuuhuuu
bare meg snufs...

til dere som kommer inn hehe ha en kjempe fin påske aften
 da stikker jeg hehe[:D][:D][:D]

ikke nå lenger!!!

Hehe, blir ikke mye fornuftig gjort her i dag... Akkurat nå er det Shrek på Nrk, grei søndags underholdning. hva gjør du på da?

sambo var så lei av å dele på dataen, at han kjøpte en bærbar til meg:) Så han skulle få ha sin i fred....Helt greit for meg ja!

sånn og forstå:)
greit med bærbar, kan jo ligge på sofaen, se på tv og være på bv samtidig[8D] Lat? Eg?

eg føler eg har vært på sofaen hele svangerskapet så langt..... og tilbragt en god del tid foran toalettskålen og div bøtter.... gleder meg til å få litt energi, og se verden utenfor døren og eg!!!

Først levde jeg i håpet om at det skulle bli bedre etter 12 uker, men nå vet jeg ikke hva jeg skal håpe på!!!

Er i jobb ja, helt jævlig egentlig. men er så sta, og hater ene kollagen min...hørte han stå og kommentere meg når han fikk vite at jeg var gravid "hun kommer ikke til å være her ut april engang, stol på meg". Så vil liksom ikke gi han rett:( 

Har vel brukt to egenmld så langt, og vært sykemeldt en uke. Legen min er litt sånn "du er gravid, ikke syk", så er ikke så lett å bare få sykemelding heller. Men nå har jeg fått bekkenløsning, og må bestille ny time hos han, så da har han egentlig ikke noe valg lenger!

så her e folk:)

ja æ har åsså fått bekkenløsnong.. har hatt det siden æ fikk nr 1 æ da.. så nu e det helt på bærtur..:( ikke no arti...

ORIGINAL: Ingertuppa

så her e folk:)

ja æ har åsså fått bekkenløsnong.. har hatt det siden æ fikk nr 1 æ da.. så nu e det helt på bærtur..:( ikke no arti...

da vet du kanskje hvordan legen finner ut at du har det da? eller må han bare stole på det eg sier?

med meg var d ingen problem å finne ut av det.. legen undersøkte meg å kjente at bekkenet ikke var som det skulle, han kunne bevege det i alle himmelretninger..:(( å det gjorde vooondt..

har en forsjell på 2,5 cm fra venstre til høyre siden i bekkenet, å det merkes gooodt..
var plaget med nr 1 åsså, men ikke så tidlig..

men legen må jo tru på det man fortell, det e jo viktig, det e jo folk som ikke har så synlige bekkenplager som mæ...

Hallo!! Er her i dag og eg, bare litt innom andre forum og, må jo se litt på all kranglingen rundt om:)

Men vet du hva? Nå dufter det egg og bacon i leiligheten her, gubben som lager mat. Det skal bli deilig! Kommer snart tilbake:)

arti arti, akkurat en uke mellom mæ å dæ shanett, kansje vi havne på sykehus ilag:)))

hehe ja ikke sant:)) det hadde vært nokka.. :)) men æ får vel føde på helsesenteret æ??
hvis ikke bekkenet e for stor plage:/

men arti hadde d nok vært:))

hvis d ikke e sikkert at æ får føde i alta så drar æ hjem til mamma å føde der, det gjorde æ med jonas.. æ har ikke planer om å dra til hammerfest.. det e et søppelsykehus.....

sjønne dæ godt:)) mye bedre her enn i hammerfest:))

hva jobber du med da?det går sikkert bra vet du,gikk bra på jobben hvor jeg jobber,det er privat å jeg grua meg skikkelig men gikk mye bedre enn jeg trodde.

kjedelig uten internett da,går kanskje fort til dere får internett igjen og ?

Back
Topp