hmm...

Vanillatwin

Elsker forumet
jeg har vært ringevikar på jobben siden januar, men har nå fått tilbud om vikariat 100 % for ei som er i barsel permisjon[:D] men sjefen på jobben er veldig på at ingen må bli gravide og vis vi blir det så får vi prevansjon istede for lønn ( hun tuller bare meeeeeeeen.... )

så jeg er så usikkert. kansje jeg skal vente med prøverør til etter jul ivertfall.. hva hadde dere gjort i en sånn sitvasjon??

takker for svar [:D]

skal tenke litt på det ;) tusen takk jenter [:D]

Sier meg enig i gunnelin og bet. [:D] bare ta jobben og ivf du[:D]

jeg syns du skal ta vikariatet å ikke tenke på hva sjefen din sier, hun kan jo ikke nekte deg å bli gravid

Det hadde ikkje eg tenkt så mykje på. Hadde takka ja til jobben, og tatt forsøket som "vanlig"[:)]
Det er jo ingen garantier for at man lykkes på første forsøket, så greitt å ta "ja takk begge deler"[;)]

Lykke til med bestemmelsen i allefall![:)]

ORIGINAL: [miss]

Det hadde ikkje eg tenkt så mykje på. Hadde takka ja til jobben, og tatt forsøket som "vanlig"[:)]
Det er jo ingen garantier for at man lykkes på første forsøket, så greitt å ta "ja takk begge deler"[;)]

Enig[:)]

ORIGINAL: [miss]

Enig [:)]

ORIGINAL: siwro

Sier meg enig i gunnelin og bet. [:D] bare ta jobben og ivf du[:D]

Enig..De har ingenting med om dere proever aa bli gravide eller ikke og det er ikke lov aa ha dette som kriterier for a gi noen en jobb...

ORIGINAL: hero

jeg syns du skal ta vikariatet å ikke tenke på hva sjefen din sier, hun kan jo ikke nekte deg å bli gravid

da er det det jeg bestemmer meg for ;) takk jenter[:D][:D]

Back
Topp