hmm...

panterinnen

Gift med forumet
Jeg er litt nervøs jeg...
fikk satt inn hormonspiral for ca 3 måneder siden... Men den siste uka så har jeg hatt skikkelig morrakvame og slikt... Har heller ikke menstuasjon pga spiralen så vet liksom ikke om jeg kan ha blitt gravdi eller ikke.. det skal j være ganske umulig skal det ikke det da???

Jeg mener jeg har hørt om flere som har blitt gravide med spiral. Men ta en test da... det hadde jeg gjort.

hmm.. jeg får vel gjøre det da [:@] Kan ikke bli mamma nå igjen... har jo ikke råd til det! uff av meg.. men unødvendig å bekymre seg før en test kanskje [:D]

har oxo hørt om noen som har blitt gravid med spiral,ene venninnen min ble til sånn[:D]

Tror jeg ville tatt en test jeg Panterinnen!

Kan jo være du har blitt gravid.

Klem, M

Har også hørt om mange som har blitt gravid med spiral, men det har vært kobberspiral ikke hormonspiral.

Hehe, det hørtes vel kanskje litt vel usannsynlig ut, Maritk??? Menmen, ikke vet jeg...

Lykke til jaffal, Panterinnen!!!

neinei, det er overhodet ikke vanlig. Hormonspiral er noe av det sikreste du kan bruke, da den har dobbelvirkning. Hormonene OG selve spiralen. Kobberspiral er litt mindre sikker. Det er svææært sjelden noen blir gravid med spiral, og av de som blir gravide er det svært få foster som det "blir noe av". Men kvalme kan være en bivirkning av hormonene, selv om det heller ikke er så vanlig. Noen kan oppleve å få forsterket pms pga gestagen-hormonet, men det er heller ikke såå vanlig. Håper du blir roligere nå.[:)] har hatt spiral i over 7 år, og har spurt legen pluss at jeg har lest endel om det..

tusen takk misin.. det beroliget meg en smule...
fikk jo helt hette da jeg leste de andre innlegga her som sa at det var flere som hadde blitt det [&:]
Syntes selv at det var rart at eg skulle bli gravdi nå.. venter litt med test jeg, så får jeg se om jeg får noen flere symptomer på graviditet

ja, men om du skule være en av de ytterst få som blir gravid med spiral, så er det om å gjøre å fjerne den (eller fosteret) så tidlig som mulig.... Men som sagt; sjansen er mikroskopisk[;)]

Jeg hadde hormonspiral, og den er nok ganske sikker[;)]

Back
Topp