hmm...sover dere!?

DramaQueen

Forumet er livet
Var jo så stille her...[8|]

*bråkelitt*

Hva gjør dere? sitter å slapper av etter middagen, tenkte jeg skulle sove litt men så ble jeg jo sittende her da... Skulle bare inn og se..hehe [:D]

Sitter å venter på middagen som sambo lager idag[:)]

Nei...sover ikke[;)] Bare surfer litt og spiller litt...men fullt våken selvom jeg er TRØTT[8D]

Synes også det var fryktelig stille her i dag [8|]

Tenkte jeg skulle bake litt etterpå, fikk så KJEMPE lyst på sjokolade muffins [:D] 

ORIGINAL: Lisah

Tenkte jeg skulle bake litt etterpå, fikk så KJEMPE lyst på sjokolade muffins [:D] 

Det skal jeg lage i morra! [:D] Da skal vi på besøk til mamma og pappa som kommer hjem fra GranKanaria i kveld!

Nå fikk jeg lyst på sjokoladekake....

ORIGINAL: kalista

Det skal jeg lage i morra! [:D] Da skal vi på besøk til mamma og pappa som kommer hjem fra GranKanaria i kveld!

Åh, så koslig [:)]

For øyeblikket gomler jeg godis...også SOMBREROS[:D] Damene på butikken bestilte det bare for min del...er visstnok en av de få her som spiser det[;)]

Sover ikke jeg heller.. [:)] (fordi om jeg er skikkelig skikkelig trøtt)

Har vært flink jente i dag å ryddet etter fullefesten til mamma og pappa som de hadde i går. .. Det var ikke et fint syn når jeg kom hit i dag tilig.. hehe.. luktet vondt gjorde det også..
Så nå snart tenkte jeg at jeg skulle være snill å lage noe god mat til dem i dag, siden de begge er ganske så ustabile i dag.. hehe.. [:)]

Hei Ålesund 0804. Er du 38 u og 1 d? Jeg er 38 u i dag. [:)]
Merker at det nærmer seg! Venter fælt nå altså... [:)]

ORIGINAL: Cece_28.04.07

For øyeblikket gomler jeg godis...også SOMBREROS[:D] Damene på butikken bestilte det bare for min del...er visstnok en av de få her som spiser det[;)]

ååå, det er godt det!! kansje jeg må ringe til sambo som er i butikken og be han kjøpe....[:D]

ORIGINAL: kalista

Åh, så koslig [:)]

Ja!! Gleder meg masse til å se de igjen! [:)]  Vi er vanligvis på besøk der minst en gang i uka... [;)]

ORIGINAL: AnetteK

Ja, er i grunn litt stille her i dag.. jeg holder på å brodere litt på babyteppe, pakke litt i bagen til sykehuset.. akkurat nå koker jeg smokkene![;)] Lrs så skal vi vel snart ha ferske reker og loff her[:D]

Hvordan koker du smokkene??

Ferske reker og loff hørtes jo bare SÅÅÅÅÅ godt ut da!! Kos dere![:D]

SV: hmm...sover dere!? - 24.03.2007 18:53:38
Ny melding
ORIGINAL: Ida123

Ja, er i grunn litt stille her i dag.. jeg holder på å brodere litt på babyteppe, pakke litt i bagen til sykehuset.. akkurat nå koker jeg smokkene![;)] Lrs så skal vi vel snart ha ferske reker og loff her[:D]

Hvordan koker du smokkene??

Ferske reker og loff hørtes jo bare SÅÅÅÅÅ godt ut da!! Kos dere![:D]

Evigheter siden vi har hatt reker og loff![:D]
Jeg koker opp vann, legger smokkene oppi og lar de koke i 10 min.. vet ikke om det er helt riktig måte å gjøre det på men.. Kanskje noen andre gjør det annerledes..?

Okey[:)] Har nemlig ikke turt å gjøre det ennå jeg, hehe.

Sover ikke her heller. Har vært skikkelig aktiv i ettermiddag. Siden samboer er fri har vi vasket leiligheten nøye. Og så har vi gått tur (i "slow motion" pga. stikkinga i nedre del av magen min  ). Så laget vi middag, det ble vårruller fylt med kylling, ris og salat. Og etter det baket jeg eplepai, gleder meg til å smake...Namnam 

Når har jeg tatt en laang dusj, og samtidig tok jeg tilfellet og vasket dusjen og glasset på innsiden. Har jo hørt at det å vaske vinduer kan få enkelte ting å sette i gang... hehe [;)]

Back
Topp