Hmm...rart

po

Betatt av forumet
å skulle forlate dette forumet...Vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg jeg...[8|] Er liksom dette jeg "kan"...

Virker som det er en gjenganger blant alle som har tilhørt her [;)] Er jo flere som fortsatt henger her selv om de har flytta over på terminforum, men det synes jeg bare er koselig [:)]

ORIGINAL: hegemw

jepp, enig, så jeg henger her litt enda jeg :)

Ja det er liksom så naturlig å gå rett hit.. Skal du også til februar forumet da? 

Synes det er litt "rart" ( på en positiv måte ) at mange flytter ut.
Er jo utrolig flott at så mange her inne har blitt gravide. [:)]
Så vi skal flytte ut alle en etter en snart.

Men dette er liksom hjem.
Så er KJEMPE koselig at dere er her inne hos oss ennå.

Gir oss håp, ihvertfall meg. [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Synes det er litt "rart" ( på en positiv måte ) at mange flytter ut.
Er jo utrolig flott at så mange her inne har blitt gravide. [:)]
Så vi skal flytte ut alle en etter en snart.

Men dette er liksom hjem.
Så er KJEMPE koselig at dere er her inne hos oss ennå.

Gir oss håp, ihvertfall meg. [:)]

signerer denne[:)] og så er det jo kjekt for oss å få råd og vink av dei som har lykkes[:D]

hehehe, du trenger jo ikke å "forlate" oss, her inne kan du henge så mye du vil[:D]

Ha ha, jeg har aldri tilhørt her ordentlig. Men fulgt godt med. Til og med jeg må innom her hver gang jeg er på Bv [:)]

ORIGINAL: Dunn

Ha ha, jeg har aldri tilhørt her ordentlig. Men fulgt godt med. Til og med jeg må innom her hver gang jeg er på Bv [:)]

følger med du snuppa[:D]men du??? kan du sende meg en pm om det du visste???? du er ikke på msn nå

ORIGINAL: *Levende Lys*

ORIGINAL: Dunn

følger med du snuppa[:D]men du??? kan du sende meg en pm om det du visste???? du er ikke på msn nå

Er du tankeleser? Er allerede gjort.

Ja, følte meg hjemme her. Selvom vi "bare" trengte pergo.

Jeg henger litt her, selv om jeg hadde blitt mamma da jeg ble med i BV. Føler nok at dette forumet ligger nærmest mitt hjerte. Synes det er kjekt om jeg kan hjelpe noen, som lurer på ting ang. ICSI. Må liksom innom her når jeg er på BV.

Hm...selv blir jeg nesten flau, er her mer enn noen av de som hører til her jeg, komer meg ikke vekk.

Men de setter stort sett pris på at vi blander oss litt da. Det burde egentlig ha vært et felles forum for de som har prøverørsbarn, er gravid med prøverør og de som holder på og skal starte med prøverør. Vi er jo en egen rase her inne, he he....

ORIGINAL: twinanne

Hm...selv blir jeg nesten flau, er her mer enn noen av de som hører til her jeg, komer meg ikke vekk.

Men de setter stort sett pris på at vi blander oss litt da. Det burde egentlig ha vært et felles forum for de som har prøverørsbarn, er gravid med prøverør og de som holder på og skal starte med prøverør. Vi er jo en egen rase her inne, he he....

Jeg ser vel egentlig på dette forumet som nettopp det. Her inne er vi en liten "familie".

SLIK FØLER JEG OGSÅ DET

HELT enig med deg der! Ser jo inne på februar forumet at nesten 80% lyktes på 1-5pp, jaja, men hva med oss skikkelig slitere? Føler meg ikke helt hjemme der nei.. og alt det som skjer nå videre, er så fremmed. Det er jo inne her jeg har vært og det er alt dette vi prater om, spray, sprøyter, uttak, insett, rugetid..
Hver gang jeg logger på bv, går jeg hit først [:D]

Hm.. kanskje det går ann å få oppretta eit slikt forum?

ORIGINAL: vestlandsjento

Hm.. kanskje det går ann å få oppretta eit slikt forum?

Er ikke dette på en måte et slikt forum da? Synes det er så mange forum her inne, så tror bare jeg ville bli forvirra om det skulle komme enda flere...

Back
Topp