Hmm.. nå er alt utforska her *BILDE*

Taranitas øyenstener

Forumet er livet
for nå er jammen lille frøkna begynt å gå opp trappene også[&:], så nå er det på med trappe grind[:)]

PS: er det forresten noen som vet hvilken trappegrind vi kan benytte her? det er ikke stolpe på høyre siden, bare gips vegger (eldstemann regelrett røska ut den trappegrinden vi hadde før så det var to svære hull i veggen som måtte sparkles og males over, ønsker ikke at det skjer igjen)

Hei, vi ville ikke lage hull i den nye veggen, og har samme problemet emd ei som klatrer, så jeg kjøpe sån gring på barnas hus, som står på gulvet. du kan få den i firkantet og none vegger. er veldig praktisk:)

Hohoi, det var en fremmelig ung dame!! [;)]

så flink hun er!![:)]

ORIGINAL: camjul

Hei, vi ville ikke lage hull i den nye veggen, og har samme problemet emd ei som klatrer, så jeg kjøpe sån gring på barnas hus, som står på gulvet. du kan få den i firkantet og none vegger. er veldig praktisk:)

hva koster noe sånt?

se der ja. alt må jo utforskes hehe

Ikke lett å finne trappegrinder som passer til trappene...

ORIGINAL: MrsPink

se der ja. alt må jo utforskes hehe

Ikke lett å finne trappegrinder som passer til trappene...

nei, absolutt ikke, men hadde håpt i det lengste at jeg slapp å lage hull

Ja, vi gikk for sånn som man ikke trenger å lage hull, man bare skrur på fire steder, slik at det blir spenn. Men det må være flatt der de fire punktene skal være.. Vet ikke om det er det hos dere?

Ja, vi gikk for sånn som man ikke trenger å lage hull, man bare skrur på fire steder, slik at det blir spenn. Men det må være flatt der de fire punktene skal være.. Vet ikke om det er det hos dere?

jo, er i grunnen det hvis vi begynner 1 trappetrinn opp om du skjønner, hvor får jeg tak i det og hva koster det?

Ja, skjønner hva du mener. Ser det på bilde. Tenkte på det. Kjøpte på Liten i Sandefjord. De har reflex varer.. 599 mener jeg den kostet..

http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=hjemsikring my gate trappegrind heter den..

Jeg har den multi gitter men jeg bruker den rundt ovnen i stua. har og brukt den i dør åpninga. utroli grei

ORIGINAL: mammanteFreddyogBeth

Jeg har den multi gitter men jeg bruker den rundt ovnen i stua. har og brukt den i dør åpninga. utroli grei

ikke dumt, skal virkelig tenkes på, tusen takk=)

Så flink! Nå har jo ikke du vært her.. men du bare komme å se. De som bodde her før oss lagde en slik kant, så det passet med grind ok du skjønner?? Men jeg synes de der man slapp å lage hull var genialt.

ORIGINAL: Taranitas øyenstener

Ja, skjønner hva du mener. Ser det på bilde. Tenkte på det. Kjøpte på Liten i Sandefjord. De har reflex varer.. 599 mener jeg den kostet..

http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=hjemsikring my gate trappegrind heter den..

hmmm, genialt, tusen takk=)

Bare hyggelig! [;)]

Oii, hehe, ja ser ut som hun kommer seg frem der hun vil! [:D]

ORIGINAL: Dunn

Så flink! Nå har jo ikke du vært her.. men du bare komme å se. De som bodde her før oss lagde en slik kant, så det passet med grind ok du skjønner?? Men jeg synes de der man slapp å lage hull var genialt.

jeg MÅ få tatt meg en tur om ikke så alt for lenge, er så treg jeg[:o]

Back
Topp