Hmm..lurer

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
De siste dagene har jeg seriøst begynt å lure på om jeg kan være gravid igjen[&:]
Jeg er stadig mer og mer trøtt... jeg er veldig kvalm og svimmel, jeg har lukte sans som en narkohund og tålmodigheten min er lik null!!!!
Ikke har jeg sett snurten av mensen heller siden jeg fikk Linea!!
Wææææ!!!!ANGST!!!!

skjønner akkurat hvordan du har det!!
Jeg hadde en sånn liten periode for en liten stund siden, skikkelig kvalm på mårran og alt ting...! Men jeg gikk ut å kjøpte en test, og det var ingen huleboer der![:D] hihi

Er bare en ting å gjøre! ut å kjøpe deg test![;)]
Lykke til! *klemmer*[:)]

ORIGINAL: dite

De siste dagene har jeg seriøst begynt å lure på om jeg kan være gravid igjen[&:]
Jeg er stadig mer og mer trøtt... jeg er veldig kvalm og svimmel, jeg har lukte sans som en narkohund og tålmodigheten min er lik null!!!!
Ikke har jeg sett snurten av mensen heller siden jeg fikk Linea!!
Wææææ!!!!ANGST!!!!

akkurat sånn har jeg vært ei tid og, og mere jeg tenker på det jo mere uvell føler jeg meg.. spørs om vi får sjekke da[;)]

[:)]jeg har ikke fått mensen tilbake før jeg har slutta å amme med de to andre,så håper det er tilfelle denne gangen også.har du fått mensen tidlig de andre gangene dite?Hører jo om de som blir gravide før mensen er tilbake for det fremdeles er så åpent der nede..trodde amminga skulle beskytte ganske godt jeg...

ORIGINAL: Asil

Samme symptonene som foregående svangerskap? Løp og test! Og kom inn hit etterpå og fortell! [;)]
Går nok bra uansett svar på testen! Men håper du får det svaret du vil ha!!

Ja jeg er dritnysgjerrig! Test da!!!!

Jeg tørr faktisk ikke å ta en test[&:]
Gikk rett forbi apoteket på mandag-turte ikke å se inn der engang[:o]

Kom igjen kjøp testen og test deg, det har hendt at jeg kom på forumet bare for å sjekke om du er gravid... så test deg selv NÅ!!

Kjipt det der assa[&:]  jeg er 1 uke på overtid jeg, fikk mensen igjen nesten rett etter fødselen og den har vært regelmessig.  jeg har hatt mensen vondt i denne uken, men ingen mensen[:(] akuratt sån jeg hadde det med sara[&:]

er redd jeg[X(][:@][&:][:(]

Nei uff sorry skal ikke ødelegge tråden din her.

Lykke til og krysser fingrer og ben for deg at du får det svaret du vil ha[:)]

ORIGINAL: malla29

Kom igjen kjøp testen og test deg, det har hendt at jeg kom på forumet bare for å sjekke om du er gravid... så test deg selv NÅ!!

Tihi jeg og. Var derfor jeg kom innom nå [8|]

I MORGEN (FREDAG) SKAL JEG KJØPE EN TEST!!!![&:]

Må bare få ønske deg lykke til og at du får det resultatet du ønsker deg!!!
(Jeg huska jeg svetta bra da jeg tok en test når Ben var 1 mnd...)

Spennende! Lykke til!!![:D][:D]

Så spennende da Dite! Lykke til vaffal hvis vi ikke snakkes før det[:D]

Lykke til!! [:)][:)]

Testet enda eller?

hva skjeranoen som veit

øyy.. Det er fredag i dag Dite..
Nysgjerrig her jeg[:-]

Back
Topp