Hmm, lurer...

TredjegangsLinn

Betatt av forumet
Jeg lurer på om jeg kanskje lekker litt fostervann jeg..
gikk jo me vannavgang i 3 dager uten å vite det sist jeg var gravid også.. uten å ha en eneste rie eller kynner... først etter at jeg fikk beskjed om at jeg skulle bli satt i gang om det ikke kom i gang av seg selv, at kroppen klarte å sette i gang me litt rier selv. da blei sønnen født 7 timer etterpå :)
men nå har jeg satt på meg ett bind da, sånn som jeg fikk beskjed om sist.
så får jeg se om jeg orker å kjøre hjem å hente helsekortet mitt.
er hos mamma, er ca 40 min å kjøre hjem, så 35min tilbake for å komme meg på sykehuset..
åhh, kjedelig.. passer ikke å evt bli mamma nå nei.
men nå kommer det vann(evt veldig flytende utflod) sånn at det drypper om jeg går uten truse.. hehe,
la igjen en "vanndråpe/stripe" in på do i sta.
så må vel bare at en telefon å høre på føden.. hehe, hater å mase...
men, må vel høre på mamma, så ikke hu blir "streng" på meg [:D]

Det er lurt å høre på mamma [:)] Høres ut som det er noe på gang, isåfall lykke til [;)]

er nok greit å høre på mamma ja[;)]hihi dem kan blir "streng" vettu

Også greit å sjekke om du faktisk lekker eller ikke...og at alt er bra.kan jo høre med dem på føden om du virkelig må kjøre så langt for de papirene...

vil nok ringt ja..
det skjer jo så masse her om dagen så det forundrer meg ikke om det skulle skje no mer[8D]

lykke til![:)]

Lykke til!! Ikke glem å oppdatere oss!! [:)]

[:D]
ja, dem skal da ha ett ord med i spillet disse mødrene uansett om man er 10 eller 24 [:D]
hehe, men bra dem bryr seg da.
ja, må vel ringe etterhvert..
men lurer på om jeg skal vente til søstra er ferdig på skolen så hu evt kan bli me meg så slipper jeg å dra alene..
så får mamma passe Liam

Lurt å ta en telefon til sykehuset ja, heller en gang for mye enn en for lite!
Lykke til!

ORIGINAL: mamma2010!

Lykke til!! Ikke glem å oppdatere oss!! [:)]

:)

Masse lykke til!

Å du må for all del ikke glemme å oppdatere oss.. vi ikke-nyskjerrige mai-mammaer

Høres ut som du har en klok mamma [:D]
Håper virkelig ikke babyen har tenkt å komme enda, men om det er tilfelle så må du ha masse lykke til [:)][:)][:)]

først trodde dem det var fostervann, så sjekka dem innvendig, da var det ikke fostervann. men i forrige graviditet så hadde jeg dem samme, fostervannet gikk, men så reparerte fostersekken seg :)
dem tror det har skjedd nå da :)
var inne til ul å fikk se knøttet igjen :) masse vann var det også :)
så da er den vel bare å vente på nestegang det dukker opp noen tegn til fødsel :)

Husk å alltid ha med deg helsekortet da[8D]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Husk å alltid ha med deg helsekortet da[8D]

JA
det skal jeg huske ja.
hehe, men, gikk greit å komme seg hjem å hente det da.
mamma tok gutten å jeg kjørte hjem, å henta søstra på veien tilbake til sykehuset ;)
ville jo ikke dra alene

Back
Topp