hmm kan en av dere damer

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
hjelpe meg med en ting.. veit liksom ikke helt hvor jeg hører hjemme i forholdet til prøvingen og hjelp.. vi skal ikke ha ivf vi gjør jobben hjemme men vi skal ha sprøyter.. så tilhører jeg da egentli her eller er det pl? lurte på dette sist gang vi hadde sprøyte kur også... hehe

Her er det så ymse og damene her inne tar vare på alle. Så velkommen skal du være! [:)] Lykke til!

ORIGINAL: småsmurf

ORIGINAL: Chumalunga

Forumet heter jo Assistert befruktning, så så lenge du får assistanse for å bli befruktet, så hører du vel hjemme her, uansett hvilken metode det er! [:)] Velkommen er du ihvertfall, jeg henger også både her og på PL.

Tusen takk damer =)

er så masse tanker og spørsmål mann sitter med når det kommer til prøvingen.. så mann blir litt forviret egentli... hehe

veit att vi blir på en måte asistert men så bleei den knolla jeg har på toppen forviret da så måtte spøre.. så da har jeg en fot i pl og en fot her.. hehe blir spennede nå framover.. går på primolut kur for og sette i gang mensen... så blir nok ikke noe forsøk for oss før i aug pga ferie på klinniken..

ORIGINAL: Chumalunga

Forumet heter jo Assistert befruktning, så så lenge du får assistanse for å bli befruktet, så hører du vel hjemme her, uansett hvilken metode det er! [:)] Velkommen er du ihvertfall, jeg henger også både her og på PL.

ORIGINAL: Alvilde_86

Velkommen skal du være :)

Lykketil i prosessen [:D]

sign

Back
Topp