Hmm jeg ringte

ToSmå2010

Forumet er livet
til rudo, der vi har bestilt vognen.. For å høre hvor lang ventetid det var på den, for jeg glemte å spørre når vi bestilte og de sa ingenting[8D] 

Meeen, hun kunne ikke finne bestillingen min[&:] Jeg betalte ett depositum på 1500 kr og har jo kopi av bestilingsbekreftelsen her.. Håper hun finner den, vil gjerne slippe å vente så veldig mange flere uker.. [:-]

Nei nå ringte hu opp igjen, og vogna mi står der den[:D][:D] 

det var jo bra de har fått bestillingen, kiipt visst de hadde glemt den eller noe!!

så bra de hadde den[:D][:D]

ORIGINAL: Stinoa

så bra de hadde den da, tipper det ville vært rabalder om ikkje..[8D] 

hehe ja, hadde vært litt kjedelig.. Men da måtte jeg bare ha bestilt på nytt da[8D]

Så godt at de fant den da ;D

ORIGINAL: ToSmå2010

hehe ja, hadde vært litt kjedelig.. Men da måtte jeg bare ha bestilt på nytt da[8D]

haha, slipper unna den delen no da[:D] kan jo reise å hente vognen no[:)] eg har vognen stående i gangen, e smårart hver gang eg går forbi den[8D] 

haha, slipper unna den delen no da[:D] kan jo reise å hente vognen no[:)] eg har vognen stående i gangen, e smårart hver gang eg går forbi den[8D] 

Jepp, skal hente den etterpå[:D][:D]

Jepp, skal hente den etterpå[:D][:D]

Har du fått pengene no?[:D]

Ja de kom idag[:D] Helt utrolig vet du.. hehe..
De hadde ikke kommet idag tidlig, så jeg var ganske så grinete[8D] Men de kom litt over klokka ett[:D][:D]

Ja de kom idag[:D] Helt utrolig vet du.. hehe..
De hadde ikke kommet idag tidlig, så jeg var ganske så grinete[8D] Men de kom litt over klokka ett[:D][:D]

så deilig da[:)] eg fikk utbetalt penger fra NAV i dag eg og, får vel den etterbetalingen i neste uke.. 80,000 kanskje[8|] mye penger xD

Back
Topp