Hmm - jeg er...

Woletta

Glad i forumet
...gravid!
Singel er jeg, men var litt av og på med pappaen til Sebastian i en periode i høst. Og så var jeg plutselig gravid gitt. MEN jeg fant det ikke ut før for i underkant av 3 uker siden!!! [8|]
Nå er jeg 19+2, har termin 9. juli, og faktisk kun 5 mnd igjen å gå gravid!! Wææh!
Jeg kunne søkt om abort, men barnefaren og jeg kom i fellesskap fram til å beholde.
Dette er definitivt mitt siste svangerskap. Jeg blir alenemor til 3. Det får holde. Kommer til å be om sterilisering i forbindelse med keisersnittet...

Var et lite sjokk altså, men nå har jeg begynt å glede meg! Og den siste uka har jeg plutselig fått mage også gitt [:)]

Vet jeg kommer til å få mange reaksjoner på å beholde et barn i situasjonen jeg er i, men vi vet hva vi gjør, vi samarbeider veldig bra, og en baby er en baby liksom, spesielt når jeg har kommet så langt som dette. Bare tanken på abort...ugh...Nei, dette er det rette for oss [:)]

WOW!
Da sier jeg GRATULERER! [:D] Og masse lykke til fremover! [:D] Skjønner at det ikke er noen enkel situasjon, men det kommer til å gå fint! [;)]

oida...kan tenke meg at det var et sjokk[&:]

men du og dere tar det jo veldig bra da... så flott at dere samarbeider bra![:)]

masse Lykke til! dette kommer til å ordne seg[:D]

Gratulerer så mye med en liten baby på vei[:)]

Gratulerer så mye[:D]

Det høres ut som dere er flinke til å samarbeide, så dette går nok bra.

Blir et "kort" svangerskap på deg da[8D][:D]

Tusen takk dere [:)] Joda, dette går nok bra det. Ja, blir et kort svangerskap, hehe...merkelig følelse. De to andre gangene testet jeg jo et par dager etter forventet mens liksom.

Var på ultralyd på onsdag da, og det er en skikkelig sprellemann inni her [:)]

ORIGINAL: Woletta

Tusen takk dere [:)] Joda, dette går nok bra det. Ja, blir et kort svangerskap, hehe...merkelig følelse. De to andre gangene testet jeg jo et par dager etter forventet mens liksom.

Var på ultralyd på onsdag da, og det er en skikkelig sprellemann inni her [:)]

så kos...så dere hvilket kjønn det er?
dere har to gutter fra før,sant?

Ja, har to gutter [:)]
Jordmoren brukte 10 minutter på å prøve å finne kjønnet, men klarte det ikke. Men jeg skal tilbake på ny ultralyd i uke 32, pga foranliggende morkake.
Da kan det jo tenkes de klarer å se kjønnet. Håper det [:)] Har ikke visst det med noen av de andre, og denne gangen VIL jeg vite [:)][:)]  Tror veldig at det blir en gutt til jeg da...

Gratulerer så mye.

Da har vi termin omtrent samtidig.

Gratulerer så mye!

Gratulerer [:D]

Skjønner at det var en overraskelse, men det kommer nok til å gå veldig fint [:)]

Så rart det må være å finne det ut så langt ut i svangerskapet, blir jo liten stund å vente da [:D]

ORIGINAL: *atina*

WOW!
Da sier jeg GRATULERER! [:D] Og masse lykke til fremover! [:D] Skjønner at det ikke er noen enkel situasjon, men det kommer til å gå fint! [;)]

[:D][:D]

ORIGINAL: *ceccemor*

oida...kan tenke meg at det var et sjokk[&:]

men du og dere tar det jo veldig bra da... så flott at dere samarbeider bra![:)]

masse Lykke til! dette kommer til å ordne seg[:D]

Gratulerer så mye med en liten baby på vei[:)]

Oj. Gratulerer så mye[:)]

Hadde nok vært litt overraska jeg også. Men så bra at dere samarbeider bra[:)]
Gratulerer så masse!![:)][:)][:)]

Gratulerer[:D]

Back
Topp