Hmm. Hva skjer!? *samme som juni 2010*

TapperDenPyseteDama

Glad i forumet
Har ikke graviditetstester, så har testa med EL-tester idag.
Den siste er utvilsomt kjempepositiv, men jeg har begynt å spotte [&:] Er håpet ute? [:(]

(For de som ikke henger med: ikm i går, TR pleier å være presis)

Hva mener du med at den er positiv?
At begge strekene er like sterke og eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken?

Hmm kanskje du er gravid siden EL testen slo ut (har hørt den kan gjøre det ved graviditet). Noen blør jo litt i starten av svangerskapet, så det kan være spottingen du opplever. Hadde det vært festeblødning hadde du nok ikke kunnet fått pos test.

ELLER så har du denne syklusen hatt eggløsning på et senere tidspunk enn du pleier - i såfall vet du hva du har å gjøre[8D]

ORIGINAL: TonjeJenta

Hva mener du med at den er positiv?
At begge strekene er like sterke og eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken?

test er sterkere enn kontroll

ORIGINAL: Goth

el test som graviditetstest....det funker vel ikke vel...

jo, det går. har to venninner som fant ut at de var gravide pga el-test.

Da drar du å kjøper en g-test og tar den. Så slipper du å lure.

ORIGINAL: MammaOkt

Hmm kanskje du er gravid siden EL testen slo ut (har hørt den kan gjøre det ved graviditet). Noen blør jo litt i starten av svangerskapet, så det kan være spottingen du opplever. Hadde det vært festeblødning hadde du nok ikke kunnet fått pos test.

ELLER så har du denne syklusen hatt eggløsning på et senere tidspunk enn du pleier - i såfall vet du hva du har å gjøre[8D]

sign.

ja eneste måten og ikke lure på er å ta en g test![:)]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

ja eneste måten og ikke lure på er å ta en g test![:)]

jaja, klart jeg skal kjøpe en i morgen.
bare lura om det var flere som hadde spotta i begynnelsen men at det gikk bra.

Alt går an. Men det er ikke et godt tegn. Men ja noen spotter, noen blør og uten at det går galt. Men det er ikke noe som er bra at skjer.

Da jeg var gravid, oppdaga jeg det med en EL-test, så JA det går...

Back
Topp