Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Christine88
Legen og hs vår sier 38,3.. Så nok engang strides de lærde[;)] Men jeg ville nå sett det ann på minsten jeg, virker han utilpass og uvel, så gi en rumperakett. Mamma'n kjenner de jo tross alt best[:)]
ORIGINAL: Drømmeren
Legen og hs vår sier 38,3.. Så nok engang strides de lærde[;)] Men jeg ville nå sett det ann på minsten jeg, virker han utilpass og uvel, så gi en rumperakett. Mamma'n kjenner de jo tross alt best[:)]
Han er forkjøla , hoster og sover nesten ikke på natta og han er varm..
virker som om nesa er det som plager han mest , skikkelig snørrete stakkars..
Vet ikke om det er noe poeng i en paracet i rompa da?[8|]
Har aldri opplevd syk unge før jeg , så vet virkelig ikke.. nå leker han på gulvet da , men han er mer sutrete enn til vanlig..
Stakkars håper virkelig at dette går fort over vi trenger jo nattesøvn begge to..[&o]
Noen tips?
ORIGINAL: triknu
E hain mytti tætt i næsa eiller berre reinn d? Når snuppa vårres har vorri forkjøla eiller tætt så har æ dryppa ho me litt nesedråpa for å få løst opp d, spesielt når ho skoill såvva. Så hæva vi sænga sånn at ho låg me haue høgt.
Veit itj nå sånt kain jølp da....men håpe d[:)]
ORIGINAL: Drømmeren
Han er forkjøla , hoster og sover nesten ikke på natta og han er varm..
virker som om nesa er det som plager han mest , skikkelig snørrete stakkars..
Vet ikke om det er noe poeng i en paracet i rompa da?[8|]
Har aldri opplevd syk unge før jeg , så vet virkelig ikke.. nå leker han på gulvet da , men han er mer sutrete enn til vanlig..
Stakkars håper virkelig at dette går fort over vi trenger jo nattesøvn begge to..[&o]
Noen tips?