Hmm...blivakker.no

*p!nk smile*

Forumet er livet
Har som oftes brukt vanlig butikk shampoo og balsam da frisør produkter koster en del..så kom tilbudet på blivakker.no Kjøpte meg 2 flasker med lilla tigi shampoo og balsam..lukter helt fantastisk,men føler håret mitt har blitt fett av å bruke de[8|] Håret har aldri vært sånn før[:'(]

Spurte frisøren min og varene på blivakker er REAL...hun sa at hun hadde hørt fra en leverandør at noe av det de solgte var KOPI/FAKE[8|] Har dere hørt noe ang dette?

Har pleid å vaske håret hver 2 dag men nå vil jeg egentlig bare vaske det hver dag for jeg føler det er fett[&o]

Whyyy why whyyyy????[:D]

Har selv benyttet meg av tilbudet på Tigi sine produkter på Blivakker, og er kjempefornøyd [;)] Sikker på at det ikke er fordi du har valgt feil type shampo/balsam til ditt hår?!
Vasker selv ikke håret oftere enn 2 kanskje 3 ganger i uken.

ORIGINAL: Summer Frost

Har selv benyttet meg av tilbudet på Tigi sine produkter på Blivakker, og er kjempefornøyd [;)] Sikker på at det ikke er fordi du har valgt feil type shampo/balsam til ditt hår?! Vasker selv ikke håret oftere enn 2 kanskje 3 ganger i uken.

Mulig det..men denne skulle passe til alle mulige hårtyper..men men,får bare ha en pause fra de[:D]

lurer på det samme ang strawberrynet, feelunique og lookfantastic...

Hvilke erfaringer har dere andre i forhold til shampo og andre hårprodukter kjøpt hos frisøren, mot det dere har bestilt på nettet?

ORIGINAL: DramaQueen

lurer på det samme ang strawberrynet, feelunique og lookfantastic...

Hvilke erfaringer har dere andre i forhold til shampo og andre hårprodukter, mot det dere har bestilt på nettet?

Jeg bestiller bare fra strawberrynet, og alt virker ekte av det jeg har fått...

Jeg syns Tigi'n virka ekte jeg. Lukta akkurat som den på frisørsalongen, og håret er mykt[:)]
Jeg valgte moisture maniac, har tørt hår[:'(]

Back
Topp