Hmf....

Det hadde jeg også blitt grenseløst irritert og sur over!! :/ Jeg er faktisk veldig i min egen boble om dagen. Går å kjenner på forelskelse og lykke vedrørende samboer og meg selv. Gleder meg bare! Når det er sagt jobber han skift, og er bare hjemme annen hver uke. Såååå god tid alene og til å kjenne på savn <3 Spør meg om en uke, når han skal dra igjen ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hverken ha neller andre irriterer meg mer enn normalt. Jeg har heldigvis ikke merket noe til humørsvingninger.
Jeg ser at sambo forsøker å gjøre ting enklere for meg, han har stått for innkjøp de siste ukene og til og med har laget hjemmelaget middag et par ganger. husvask og klesvask derimot...

Her er det jeg som er "lat" om dagen
Mannen min fikser alt og er topp..

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Kjæresten min er veldig flink til å passe på at jeg har det greit og gjør omtrent alt for meg, så kan vell ikke klage :)
Men, så er det det at jeg er ikke så veldig gira på å kose lengre, vil helst holde meg unna det selvom jeg innerst inne er en person som trenger det. Men at han maser om det og vil kose hele tiden, det gjør meg irritert ;s
Kan han ikke bare respektere at det er en periode nå som jeg ikke har lyst eller orker det? :p
Flere som har det sånn?

Termin 17.02.2014 <3

Back
Topp