Hmf....

Mortil2venternr3

Forelsket i forumet
Er det bare meg eller irriterer sambo/mannen deres ganske mye??
aldri følt det slik før jeg ble gravid , men nå irriterer han meg med alt han gjør så og si.. ! blir gaaal . eneste han gjør er å sove på sofaen og i senga dagen lang! huff.. og sier jeg noe så er det haff huff ah.. sa nettopp at han må hente hjem bilen min for jeg skal ut å kjøre etterpå med kjøreskolen og må ha med meg papirene mine( han kjører lastebil daglig og tok da med lastebilen hjem i dag istede for bilen min) og han vet at papirene mine ligger der og at jeg skal ut å kjøre etterpå. og når jeg sier at han må hente bilen så begynner han å kjefte på meg å si at jeg burde tenkt på det i går.. ehm bilen min skal hjem hver dag den!! den skal ikke stå uvokte bortpå en industriplass.. nei nå er jeg skikkelig irritert :( og han gidder ikke høre... og hvis jeg ikke har de papirene så får jeg heller ikke kjørt etterpå:((( **liten utblåsing** er det bare jeg som er teit nå??? :(

Jeg kjenner til problemer! Synes alt og ingenting irriterer meg. Det er vel hormonene som spiller oss et lite puss..:p forstår godt at du blir irritert, je hadde blitt like irritert selv hehe.

Termin 9. februar med første frøet:)

Merker at det tar på å ikke være i form. For nå er jeg avhengig av at sambo ordner alt - noe han ikke klarer. Delvis fordi han har vondt i en ødelagt skulder og delvis fordi han er lat.

Her ordner mannen alt med hus og barn i tillegg til egen jobb for tiden, så eg har ingenting å klage på :-) Men i ditt tilfelle så hadde eg nok blitt ganske så irritert, ja.

Jeg kjenner til problemer! Synes alt og ingenting irriterer meg. Det er vel hormonene som spiller oss et lite puss..:p forstår godt at du blir irritert, je hadde blitt like irritert selv hehe.

Termin 9. februar med første frøet:)

godt jeg ikke er alene om det :D og det er ikke vondt ment altså :)) men det tar på å hele tiden være irritert.. det gjør en hvertfall ikke noe mindre blid.. håper det går litt over med tiden :D

Merker at det tar på å ikke være i form. For nå er jeg avhengig av at sambo ordner alt - noe han ikke klarer. Delvis fordi han har vondt i en ødelagt skulder og delvis fordi han er lat.

æsj da , ikke greit når begge ikke er i form,, :( håper formen din og skulderen te gubben snart blir bra :)) god bedring :)

Eneste som ikke irriterer meg er han, mens alle andre derimot.. Han er verdens beste for tiden <3

Håper du fikk papirene dine..

Termin 1.februar 2014

Jeg er et hormontroll selv om dagen! :p Blir ikke klok på meg selv, og mannen står lagelig til for hugg stadig :p

Jeg irriterer meg bl.a. over at nå som vi har ferie sammen så legger vi ikke alltid oss sammen. Han blir ofte sittende igjen. Synes det er lite koselig :p

Og vi får besøk av noen kompiser i noen dager nå og da vet jeg at jeg ikke eksisterer. Ønsker bare å bli sett, men føler meg oversett. Før de en gang har kommet :p Og jeg blir så irritert og skuffet.

Jeg er en person som liker nærhet, men fortiden er det nesten et ork med en klem eller kyss. I neste sekund savner jeg det.. :p

Du bedre for ei heks jeg er! Kan umulig være lett å bo med nå :p

Venter vårt første nurk 05.02.14

Sent from my iPhone

Ellers er han jo verdens beste ;) Han lager mat, rydder, vasker hus, vasker klær og henger opp, henter ting jeg trenger, klipper plen osv osv. Så jeg burde ikke klage ;)

Venter vårt første nurk 05.02.14

Sent from my iPhone

Hmmm. Ikke mer enn vanlig :p
Han er et b-menneske av dimensjoner, men står opp m 3-åringen hver dag uten å klage <3

Termin 20. februar 2014

Ja det skal ikke så mye til før jeg tenner på alle plugger eller ender opp med en dramascene og hylgråter :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Godt å se at det er flere som irriterer seg over sin "bedre" halvdel :p

Jeg tror han er nesten mer hormonell enn meg, og når han er grinete så hjelper det ikke på hormonene mine.
En evig runddans :(

Termin 16 februar

Jeg har heller ikke samboer, men som high_voltage nevner, så er alle andre jævla irriterende :P

Samboeren min gjør hverdagen min fantastisk mye bedre, han klarer å trekke frem et smil hos meg uansett hvor nedfor eller dårlig jeg er :)

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

så mange av dere som er heldige altså :)) skulle ønske gubben kunne finni på å fikse,rydde og ta seg av huset, men neida.. selv ikke i dag som han vet at jeg ikke er i form for fem flate øre.. han og bikkja gjorde så jeg ikke fikk sove et sekund i natt så kl 06 ga jeg opp og gikk ned i stua te sofaen for å se om jeg klarte å sovne der, da stod gubben opp og begynte å romstere... så jah også klarer han å trøkke ut at jeg er stakkarslig under middagen !!!! da klikke det for meg, så i natt skal hanog bikkja få ligge nede.. de kan prøve å komme opp, da blir jeg ildsint!

Her er det begge deler, i ene øyeblikket er han i veien hele tiden og gjør alt galt uansett hva jeg sier og han gjør... Andre ganger igjen er han verdens beste, stiller opp og gjør så godt han kan stakkar, er nok bare jeg som er vanskelig ;) men han står på og det eneste han prøver på er at jeg har det godt og bra :love7

Hverken han eller andre irriterer meg mer enn til vanlig.
Akkurat nå irriterer det meg bittelitt at det står masse esker på gulvet i stua som vi må finne plass til i løpet av dagen, men siden det fordi vi fikk med mer av tingene hans hjem hit så gjør det i grunn ingenting ;)

Back
Topp