Hm.... ?

Majjj89

Betatt av forumet
Jeg har ikke hatt menstruasjon siden 05.02.10 men har tatt to graviditetstester (for kanskje en og to uker siden) begge var negativ. Men har enda ikke fått mensen. Noen som har hørt om eller opplevd det samme selv? Kan det være at jeg er gravid men at det ikke slår ut på testen ? Det var en sånn billig rfsu test.

Det er veldig mulig å være gravid selv om det ikke slår ut på tester enda, mange produserer HCG sakte.
Ville dratt til legen å fått tatt en blodprøve om jeg var deg[:)]

Jeg hadde prøvd en ny type test og eventulet kontaktet lege.... jeg tror nemlig jeg er av typen som produserer hcg seint....men det får jeg forhåpentlig svar på hos legesjekk på mandag[:D]

ORIGINAL: ^Milla^

Det er veldig mulig å være gravid selv om det ikke slår ut på tester enda, mange produserer HCG sakte.
Ville dratt til legen å fått tatt en blodprøve om jeg var deg[:)]
Sign [;)]

håper du får et svar snart, for det må være kjedelig å gå slik å lure.[:)] pleier du ha stabile sykluser da?

krysser for at du er gravid da[:D]

Ikke for å drepe noe håp, men jeg har opplevd det. (jeg var ikke gravid...) Syklusen min var på 50 dager plutselig. Tror det kan ha med det psykiske å gjøre, at jeg tenkte LITT VEL MYE på om mensen kom og OM jeg var gravid. Desverre var jeg ikke det.

Men krysser fingre for deg!

Jeg tok billig test en tirsdag (negativ) og en clearblue på fredag (POSITIV), så det kan jo være testen.
Aller best vil nesten være å ta en clearblue test eller gå til legen. Men CB er så ´pålitelig´ at den brukes ved flere legekontor, mener jeg å ha hørt.

Jeg er 21 dager over IKM. men testene er negative. Er vell 2 uker siden jeg testet meg. Tar en ny test etter helgen. Er den negativ tar jeg kontakt med legen.

Ja det er kjedelig og ikke vite :S nå synes jeg at mensen bare kan komme. eller bare finne ut at jeg er gravid (håper på det siste da[:D])
har hatt veldig uregelmessige sykluser, siden august, da jeg sluttet med p-pillene. men har aldri gått så her lenge uten å fått mensen. har max vært 30-33 dager. merkelig.

Takk for alle svar :)
jeg har kjøpt en clearblue test idag. tenker jeg prøver den på mandag hvis ikke mensen er kommet til da.
krysser fingrene for et positivt svar :)

Jada. jeg klarte jo selvfølgelig ikke å vente med å ta testen. men gjett hva! den var positiv [:D][:D][:D] herregud for en følelse! jeg er helt alene enda, midt på natta. vet rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av meg [:)]
Men på clearbluen står det at jeg er 1-2 uker. men ifølge babyverden er jeg 6 uker på vei (?) hvilken er mest riktig ?

ORIGINAL: maij

Jada. jeg klarte jo selvfølgelig ikke å vente med å ta testen. men gjett hva! den var positiv [:D][:D][:D] herregud for en følelse! jeg er helt alene enda, midt på natta. vet rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av meg [:)]
Men på clearbluen står det at jeg er 1-2 uker. men ifølge babyverden er jeg 6 uker på vei (?) hvilken er mest riktig ?

Hurra!!!![:D][:D]

begge deler kan jo egentlig være riktig.

er babyverden riktig produserer du nok bare sent hcg og dermed slår det ut som "bare" uke 3-4 (altså 1-2 etter el), og er testen riktig har du nok bare hatt en langt syklus med sen el[:)] Du får ta en tur til legen så får du nok evetuelt tidlig ul for å sette riktig termin[:)]

gratulerer så masse

kos deg masse i svangerskapet[:D][:D]

Gratulerer!

Jeg har hatt som deg uregemlessige menstruasjoner variert fra 32-38-35 og forrige var på 42 dager. Nå har jeg positive tester, testet positivt første gang 5+2 så jeg regner m at jeg hadde eggløsning etter ca 4 uker etter mens kanskje noe sånt du også har hatt :)

Lykke til med graviditeten.

Back
Topp