hm...

mimime

Forelsket i forumet
skjønner ikke noe jeg...har litt over 4 uker igjen,og alle snakker om kynnere, hvordan føles det???
tror ikke jeg har hatt noe av det jeg,hvertfall så har jeg ikke skjønt hva det er...
kanskje jeg er litt unormal???

Heisann....Mener at æ har hørt om mange som ikke har hatt kynnera, vil si at om du slipper så e nok d d beste.....Før hos mæ gjør d veldig vondt!! Mange vet ikke at dem har hatt kynnera før fødselsriene setter inn, man hører jo om dem som bare plutselig føder barn uten og vite at dem har vært gravid, så da vil no æ tru at d ikke e noe standar svar og gi på dette spørsmålet.

helt enig..tror ikke det er så unormalt å ikke få kynnera..

Jeg hadde ikke en eneste en, og plutselig var Vetle der! [:D]

Jeg var hos jordmor i dag og sa at jeg ikke hadde merket en eneste kynner. Hun sa at jeg nok hadde dem, men at det da ikke gjorde så vondt. Hvis magen strammer seg litt og man samtidig blir litt tungpustet skulle det visst være kynnere... Ikke vet jeg!

Jepp, e nok d som e kynnera......Puster og peser som en kval her til tider....Men har sinnsykt mye kynnera før tia oxo da. Blir sliten av dem[:(]

Så til alle som ikke har kynnera, bare VÆR glad før det!!

Har ikke merket noe til kynnere jeg heller. Har hatt skikkelig mageknip et par ganger men ikke noe mer enn det. Det mest plagsomme for meg er all den utfloden som konstant renner ut[:)]

Utfloden ja, har økt betraktelig her oxo, men som fødselslegen sa til meg, utfloden øker før fødsel, og denne utfloden er alt fra blank til litt gulaktig.....Og når mormunnen begynner og åpne seg kan man oppleve at det e litt blod striper i utfloden. Men dette er ingen grunn til bekymring, er helt normalt[:)]

Det er så gøy å lese hva andre kan fortelle om ting!! Jeg har heller ikke kjent kynnere, men jeg har det jo ganske ofte hvis det er når magen blir litt stram og man blir litt tungpustet.

Har faktisk kynnere akkurat nå jeg da [:D] 

Takk for at folk skriver inn her så jeg kan lese og studere, og bli litt klokere på dette som jeg egentlig føler meg ganske kastet ut i.

Hehe. Tenker det samme som deg, masse ting æ har lurt på har vært galt og ikke helt rett, men det og ta sæ en tur rundt her inne på debatter og kikke litt kan roe iallfall mæ ned på mange punkter[:D]

Jeg har kynnere mange ganger i løpet av en dag og det er ikke vondt i det hele tatt. Det er bare litt ekkelt. Magen blir steinhard, og det er litt vanskeligere å puste. Heldigvis ikke verre enn det for min del[:D]

uff sliter med VONDE KYNNERE...natt og dag!DERE er heldige!LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!![;)][;)][;)]

Back
Topp