Hm::::::::::)

Bao

Glad i forumet
Nå må jeg si jeg er veldig forundret og kjempe stolt på en gang! Lille O har vært veldig aktiv helt fra han ble født, men i dag tok han kaka! Han klatret opp to steg i trappa. Omg, hvor skal dette ende?! :)

(Jeg passet på hele tiden, så han ikke skulle skade seg altså!)

Skitt!!!
Det var en aktiv baby ja! [:D][:D]

Der er det en som vil opp og fram her i verden, hehe  [:D]

så vittig :) må få dere trappegrinn nå :P
i dag gjorde A-A TO nye ting :P han reiste seg opp mens han holt hendene i bakken foran tærne :P så romta sto rett til vært :P
sånn mange gjør når de står oppreist å tøyer ut å tar hendene i bakken
(vanskelig å forklare men da dere skjønner hva jeg mener ?)
så ålte han seg henn til en barnestol.. DRO seg opp etter stolen å vips der sto han helt oppe selv å holt i stolen :P

går så syykt fort han har ikke vist tegn til noe av dette så vips skjer det :P

wow... her har ikke småtten fått til å åle seg fremover enda.

ORIGINAL: Fever

samme her:)

ORIGINAL: babiik

Sign. Men har fått til å ake seg litt bakover da, så det begynner å nærme seg [:)]

Jøss. Så gøy, snakk om racer [:D]

Her kjeftes det VELDIG om dagen! Får her kommer hun ikke annet en på bak. Men hun har begynt å reise seg opp på alle fire selv om hun ikke kommer seg noen vei da, hehe. Huff synes så synd i henne av å til får hun blir så gruelig sint fordi hun ikke kommer seg fremover... Ja ja alt til sin tid [;)][;)]

ORIGINAL: Bænken

Jøss. Så gøy, snakk om racer [:D]

Her kjeftes det VELDIG om dagen! Får her kommer hun ikke annet en på bak. Men hun har begynt å reise seg opp på alle fire selv om hun ikke kommer seg noen vei da, hehe. Huff synes så synd i henne av å til får hun blir så gruelig sint fordi hun ikke kommer seg fremover... Ja ja alt til sin tid [;)][;)]

temperament på den jenta di ja :P

her rygges og snrres det for harde livet. Har sett en utvikling de siste dagene der han prøver mer med beina- me får d ikke til enda:P

Flink og sprek jente da! Her er vi nok ikke i nærheten av sånt ennå [:D]

ORIGINAL: babiik

Back
Topp